Inlägg från: nudelbumsan |Visa alla inlägg
  • nudelbumsan

Mina två änglar

Hej Emma!
    Jag vill bara skriva ett par ord till dej i din stora sorg, du är nog den starkaste människa jag vet & alla andra mammor & pappor som har förlorat sina små. Jag skulle nog aldrig klara av att leva vidare men tyvärr måste man. Dina älskade barn dina finaste finaste ungar sitter på samma stjärna i himlen & har det bra där ingen smärta & ingen sorg kan nå dom. Dom sitter där & vakar över sin otroligt starka mamma & pappa som får genomlida detta hemska fruktansvärda brott en människa kan göra. Jag som alla andra har följt tidingar & nyheter om både er dina barn & Engla & jag gråter varenda gång jag ser barnen på kort dom ser så lyckliga ut. Med detta vill jag bara säga att du är STARK & dina barn har det bra dom har sin mamma som för varje minut varje sekund tänker på dom..

Styrke kramar från Lina & Theodor!!

Mamma till världens finaste barn Theodor
  • nudelbumsan
    emmy840508 skrev 2008-10-08 00:22:01 följande:
    Imorgon ska vi till tingsrätten igen. Få veta hur det gick på rättspskyk för henne. Det är nervöst att sitta i samma rum som henne igen. Kanske e därför jag e uppe fortfarande fast klockan snart e halv 1 och vi ska upp 8 imorgon. Hon är skyldig enligt tingsrätten och självklart mig med, jag har ju sett henne. Men vad hon får för påföljd.... det återstår att se. Jag önskar bara att det blir livslångt.
    gumman! d önskar jag & nog hela svenska folket att d blir livslångt D jag inte förstår är att om hon nu ändå är dömd varför man kan inte erkänna d är väl d minsta man kan göra?? Jag önskar man visste vilka man ska akta sig & sina barn för.. Efter såna här händelser är man livrädd totalt livrädd att d ska hända sitt barn nått..
  • nudelbumsan

Jag har nu tänt ett varsit ljus för lilla Max & Saga på deras fina minnes sidor. Dom har varandra & tar hand om varandra..

• nudelbumsan

Emma, när jag kramade min son ikväll kom jag & tänka på dej & började gråta. Min son undrade vad jag grät för & berättade vad som hänt dina barn. Han visste redan lite då det pratas mycket om det. Jag sa att han var d bästa som hänt mej & bara ville krama honom hela tiden. Han frågade om du nu hade någon att krama & jag berättade att dina barn var änglar men att man kunde krama dom i tankarna.. Då sa han att om han skulle träffa dej så skulle han åxå krama dej för du behövde ju verkligen den kramen nu=) så jag skickar min sons kram till dej=)

*kram från Theodor 5 år* =)

• nudelbumsan

Emma, jag har skrivit en dikt till dej om dina fina barn..

Mina barn mina älsklingar små varför försvann ni så snabbt?
    När ni dog så blev allting svart!

I mej själv & i alla andra
    varför kunde ni inte stanna?

Den dagen
    fick jag redan svaren

en vuxen människa tog mina barns liv

Jag älskar er så
    Mina älskade små

Era ögon glittrade
    så fort ni fnittrade..

Jag kommer aldrig glömma den tiden ni fanns här på jorden
    så snälla lyssna på dom här orden

Jag älskar er!!

snälla gud ta hand de mina
    de är så fina...

Mina älskade barn,
    j
    ag kommer sen
    när jag hittat hem!

kram i massor//Lina

• nudelbumsan

Jag missade lite så jag fyller i det här=)

Mina barn mina älsklingar små varför försvann ni så snabbt?
    När ni dog så blev allting svart!

I mej själv & i alla andra
    varför kunde ni inte stanna?

Den dagen
    fick jag redan svaren

en vuxen människa tog mina barns liv

Varför får jag inte träffa er mer?
    just nu är ni allt jag ser

Jag försöker blunda hårt
    men varför är det så svårt?

Jag älskar er så
    Mina älskade små