Inlägg från: Mamma till Max och Celicia |Visa alla inlägg
  • Mamma till Max och Celicia

Mina två änglar

Hej Emma. Du verkar vara en sån stark och fin människa, Nicklas oxå. Vet inte vad man skriver till en änglamamma... Dina barn ser så charmiga och söta ut på bilderna man sett. Har 2 jätte fina änglar i fönstret som håller i varsit ljus, den som jag ser som Saga håller i ett lila ljus och den som jag ser som Max håller i ett blått. Dom ljusen brinner var och varannan kväll. Jag måste fråga, är det ok att besöka deras grav? Har nämligen gjort det några gånger för att tända ljus och lämna lite saker... Hoppas verkligen inte det gör något. Jag sörjer dom väldigt mycket fast jag inte kände dom... Många styrke kramar till dig och Nicklas

Stenen var jätte vacker, så fint med händerna som håller i hjärtat, det känns varmt. Tack för att jag får fortsätta besöka deras grav. KRAM

Stenen var jätte vacker, så fint med händerna som håller i hjärtat, det känns varmt. Tack för att jag får fortsätta besöka deras grav. KRAM

Hallåjsan. Fick du sova nåt inatt? Hur gick det för er i tingsrätten? Jag tänker på er och hoppas av hela mitt hjärta att hon får livslångt fängelse. Kram kram

Yes vad skönt. Nu sitter "det" där på livstid!!!!! Vad skönt för er alla anhöriga... Kram till er och kram till Max och Saga

Jätte bra och starkt skrivet i brevet till tyskan! Du är helt otrolig, helt klart så är du en sån stark och bra förebild för så många, även mig... Vet inte om du vet, men det finns en sida M-room.com där är vi några stycken som har skrivit till Max och Saga. Kram kram

Jag vet inte vem som har gjort sidan. Det var bara så skönt att hitta den så man fick skriva av sig där. Kram

Jätte fin dikt Annli!

Otroligt fint att läsa när ni systrar delar minnen med varandra. Sitter och gråter men det är så fint
    Kram til er

En jätte fin sång och vilken fin röst du har, Lina heter du va? Jag funderar på bilden, Emma står med sina änglar. Är det du eller någon annan i Emmas närhet som har gjort den? Den är otroligt fin!

Jag vill önska Emma all styrka och kraft.

Många kramar

Svar på tråden Mina två änglar