Inlägg från: Jalica |Visa alla inlägg
  • Jalica

Mina två änglar

Har läst igenom några sidor och tänt ljus på minnessidan.....tårarna rinner så mycket så jag kan inte fortsätta läsa.

Skickar många varma kramar till dig.

• Jalica
    Svar på #564
    faster skrev 2008-10-08 09:28:45 följande:
    är det någon här som vet vilken tid det är idag??Kan ej sluta tänka på stackars Emma....Kollade i kvällstidningarna men såg inget om detta...
    Kl 10.00 börjar det....
  • Jalica

Är härinne och läser lite varje dag...min näst minsta dotter (jag har fyra barn) som är 3år är inne i en VÄLDIGT trotsig period och varje gång som jag håller på att bli arg på henne går tankarna automatiskt till dig och det du går igenom. Och jag känner verkligen att jag är lyckligt lottad som har mina barn (även om dom trotsar ) i livet och jag tar dom inte förgivet längre.

Sänder massor med varma kramar till dig och din familj.

• Jalica
    Svar på #646
    emmy840508 skrev 2008-10-08 20:52:09 följande:
    En fråga till, jag har kartongvis med kläder. Jag har inte slängt något sen de var små. Vart gör man av allt? jag har frågat runt o det e ingen i min närhet som behöver. Om man ska skänka det? har ni något förslag på ställe som vill t emot så mycket kläder (14 kartonger) på en gång.Likadant med leksaker, vagnar, gåstol, cyklar mm vart gör man av det? Visst man kan sälja på blocket. men jag vill inte kämpa med att bli av med sakerna. då skänker jag nästa hellre bort det.Förslag?
    Du kanske kan skänka det till typ Röda Korset eller liknande så att allt går direkt till barn som behöver kläder mm.
  • Jalica

Hej Emma.
    Först önskar jag att du får en bra dag.
    Dessa frågor kanske redan har ställts i denna tråden men det har blivit sååå många inlägg så jag kan ha missat det isåfall.
    jag undrar....har du något jobb att gå tillbaka till?
    Eftersom jag vet att du varit hemma och vårdat Saga i hemmet.
    Undrar även lite om Saga och hennes "handikapp" med tarmen....upptäcktes det redan när hon låg i din mage eller efter att hon fötts? Eller föddes hon för tidigt pga det? Låg Ni inne länge på sjukhuset?
    Min yngsta dotter som idag är 1år föddes i vecka 33 pga svår imunisering. Det upptäcktes redan i vecka 16 så därför tänkte jag att det kanske upptäcktes redan när du va gravid.
    *Varma kramar*

• Jalica

Vad roligt att ni ska se Mamma Mia. Jag och min man såg den förra året och den e superbra!

• Jalica

Hej Emma.
    Läser här lite varje dag. Hur mår du idag? Vad gör du/ni på dagarna? Har du fullt upp eller är det svårt att få tiden att gå?
    Beundrar dig verkligen.

• Jalica
    Svar på #1560
    sandra1978 skrev 2008-10-22 20:13:16 följande:
    Oj vad ditt brev berörde mig, du är så stark!Skickar denna låt en gång till för jag tänker alltid på Max och Saga när jag hör den!Tyvärr har dom tagit bort videon till den men låten är ju samma och det är texten som är så

Jättefin låt o text.
Svar på tråden Mina två änglar