Mina två änglar
Åååhh.. så många tankar som gått till dig och din familj senaste halvåret.. Dina fina små barn som gick ett så oerhört grymt öde till möte, finns INGA ord som är tillräckliga.
Jag vill bara skicka en stor kram till dig.
Åååhh.. så många tankar som gått till dig och din familj senaste halvåret.. Dina fina små barn som gick ett så oerhört grymt öde till möte, finns INGA ord som är tillräckliga.
Jag vill bara skicka en stor kram till dig.
Tittade in på minnessidorna både igår och idag. Tände varsitt ljus.. En bild som grep mig jättemycket var bilden när dom går hand i hand, där ni skrivit att dom alltid har varandra. Åååhh, det går inte att förstå hur någon kan GÖRA så mot två små barn! Ditt öde har gripit mig (och hela Sverige för den delen) så otroligt, det går bara inte att hålla tårarna borta när jag tänker på er.
Mina egna barn är i samma ålder, tanken att förlora dom är oumbärlig. Världens största kram till dig.
Hoppas på att rättvisa skipas idag.
Stor styrkekram
Måste som så många andra säga att du, Emma, var så jättefin igår på tv4!
Ni var så många fina föräldrar som att där och berörde.
Världen är grym ibland, det påminns man om dagligen. Men ni alla ska veta att era öden har gjort flera av oss till bättre föräldrar.. Man vet aldrig vad morgondagen för med sig, det har Ni lärt mig iallafall.
Stor kram