Inlägg från: Lovali |Visa alla inlägg
  • Lovali

Mina två änglar

Vad fint Anoel ovan skriver! Sådär är det alldelse säkert.

Precis som så många andra så har jag följt dig/er genom media och gråtit över hur någon männsika kan få för sig att ta två små barns liv. Vad personen än tänkte så är det helt omöjligt att förstå. Gör man så måste man vara så sjuk i huvudet att man inte någonsin bör få vistas i frihet igen. Hoppas det blir så.

Jag sänder dig min varmaste tankar. Jag imponeras av hur du orkar fortsätta stå upprätt (fast förstår såklart att det inte är det lättaste varje dag direkt). Männsikan är starkare än man tror (både på gott & ont..).

STOR cyberkram,

Louise

• Lovali

Jag kanske är lite dum men hittar inte just din minnessida....vad skall jag söka på?

emmy840508 skrev 2008-09-29 19:34:28 följande:
    Jag har skapat en minnessida på tillminneav.se. Tack för tipsen. Det är guld värt.
  • Lovali

Jag får upp bilderna & det på första sidan endast om jag går in via programmet Mozilla Firefox men inte i Internet Explorer. Har båda dess på vår dator. Så det har nog ngt med vilket "program" man kör sidan i att göra.

Sidorna var jättefina Emmy & jag blir än mer ledsen för er skull, de var ju så fina & än mer ställd över hur ngn enda människa i världen kan ha ihjäl okyldiga barn. HELT ofattbart.

• Lovali

Tänker på dig/er dagligen. Kram!

Kan du inte lägga in länkarna till deras minnsessidor i trådstarten Emma?

Svar på tråden Mina två änglar