Mina två änglar
Jag tänker varje dag på dig, och på dina två små.
*KRAM*
Jag tänker varje dag på dig, och på dina två små.
*KRAM*
Emma, jag har en fråga (svara bara om du vill). Varför fick Saga dropp?
Emma, har du mkt stöd i barnens pappa? Naturligtvis svarar du bara om du vill
.
Hej Emma!
Härligt att läsa att ni bara finns ett telefonsamtal bort ifrån varandra, du och Nicklas, för hur det nu än är med nya partners så kan ju inte dom fullt ut känna, och förstå, som du och Nicklas gör. *Hoppas att du förstår mitt svammel
*
Jag läste att Nicklas ska bli pappa igen, hur känns det för dig? Finns det i dina tankar vad gäller den närmsta framtiden, tankar om en graviditet?
~ Givetvis så svarar du bara om du vill, och jag hoppas att jag inte trampar dig på tårna ~
Spinner vidare på intressen
. Även jag gillar verklighetsbaserade böcker och serier/filmer, men min största hobby är att fotografera, jag har fotograferat i lite drygt 2 år, och jag är (nästan) självlärd (har fått lite tips av maken min). Här kan man se ett axplock av mina bilder, om man vill
, http://www.flickr.com/photos/fragileangel/
.
Då jag är sjuksriven så borde jag ha all tid i världen att bege mig ut och fotografera, men tyvärr så gör sig min panikångest till känna då jag tänker tanken att gå ut och fotografera
. Nåja! Min ohälsa bleknar i jämförelse med vad du behövt gå igenom Emma. Jag önskar att jag kunde finna lite av din styrka, och ditt mod, för att jag ska orka ta mig igenom mitt helvete.
Kram till dig!
~ Grattis till Saga på namnsdagen i dag ~
Jag har ingen aning om hur det funkar om att vara med i TV, så förlåt min kanske okänsliga fråga, men får du betalt för att medverka?
Kram
Vad fin du är Emma
. Jag såg nyss
.
Med utgången i huvudet så lämnas man inte orörd av det samtalet.