Inlägg från: Sessa82 |Visa alla inlägg
  • Sessa82

Mina två änglar

Vet faktiskt inte vad kag ska skriva... Ser knappt vad de står pga av tårarna...
    Läst igenom tråden nu och ville bara säga att jag tänker på er ofta och att jag vet att dina barn är änglar i den där fina världen någonstans... Jag vet att de finns änglar där som tar hand om de, då min bästa vän flög dit de 27 mars och jag vet med säkerhet att hon kittlar och busar med era små änglar, men hon ger också dem kärleken som vi sänder till dem...

Jag tycker du är otroligt stark och önskar jag vore som dig!
    Du är en bra förebild och troligen den bästa mamman i världen...

Massa kramar till dig Emma och till alla andra som stod Max och Saga nära...

(Och skulle du vilja starta en blogg, så hjälper jag dig gärna med en header och bloggdesign... Säg bara till...)

Kramar och en massa kärlek!

Stolt moster till Thindra
  • Sessa82

Emma - Jag beundrar din styrka...
    Skrev om de i min blogg, men eftersom jag bloggar på ett ställe dit jag ej får länka pågrund av man kan tjäna pengar där...
    Men skulle du vilja läsa så är de bara maila så får du länken...

kram

• Sessa82

Idag när jag var på jobbet och skulle på utflykt med barnen var månen halv men framme och solen lös mera än den gjort på många dagar. Då berättade jag för de äldre barnen om Max och Saga, vi har pratat mycket om dem.
    En av barnen sa: - Jag vill ge Max och Saga en blomma, så nästa vecka när vi ska gå till samma ställe så ska alla barn lämna en blomma till dem på ett ställe de valde ut idag...

Ville bara berätta det..

Stolt moster till Thindra & ThuvaLee
  • Sessa82
    emmy840508 skrev 2008-10-21 20:29:49 följande:
    Svar på #1514ååå, vad otroligt fint. Hälsa till dom o säg att Max o sagas mamma är jätteglad att de är så gulliga mot barnen o att jag vet att Max o Saga uppskattar blommorna där uppe i himmlen.
    Det ska jag säga till dem... *kramar till dig*
  • Sessa82

Emma, att du är så stark och klarar dig så bra trots de som hänt!!
    Jag miste en vän för exakt 7 månader sen och jag orkar knappt andas när jag tänker på vad som hände henne... Och när jag tänker på MAx och Saga får jag samma känsla trots att jag inte känner dem...
    Men jag gråter med dig, jag blir stark genom dig!!

Massor med kramar

• Sessa82

Så fin du var i programmet!! Du passar vekligen bra i kort hår...

Svar på tråden Mina två änglar