Mina två änglar
Jag kan inte annat än at beundra din styrka. Som någon annan skrev så önskar man att man kunde ta en del utav din smärta för inga ord finns som kan trösta. Stor kram till fantastiska du, både du & dina änglar finns i mina tankar !
Jag kan inte annat än at beundra din styrka. Som någon annan skrev så önskar man att man kunde ta en del utav din smärta för inga ord finns som kan trösta. Stor kram till fantastiska du, både du & dina änglar finns i mina tankar !
Jag tror helt klart på att våra själar vandrar vidare och att det ofta är så att de vi förlorat fortfarande finns med oss i livet. Min bästa väninna tog sitt liv för ett par år sedan och ett tag efter det så gick en gemensam väninna och spådde sig och fick då höra att vår älskade vän hade det bra där hon finns nu och att hon äntligen hade fått ro i själen & var lycklig. Nu är absolut inte situationen densamma, men poängen är att jag tror som sagt dina barn finns med dig fortfarande & att de har det bra där de är nu.
Du är fantastiskt stark. Hoppas du har gott stöd omkring dig nu när allt börjar sjunka in. Hoppas också att det blir en dom som kan ge dig lite ro i själen.
Sänder mina varmaste kramar och omtanke till dig Emma.
Kram M