Inlägg från: mee2 |Visa alla inlägg
  • mee2

Mina två änglar

Hej! jag har följt tragedin med dina vackra änglar sitter här med en klump i halsen och ryser. Denna värld är en otroligt orättvis värld och dina änglar har det nog bra där de är nu och de finns i många människors hjärtan, i mitt hjärta också. Sänder många tankar till er familj från vår familj. Kram

• mee2

tände 2 ljus för dina små älsklingar. vilka vackra minnes sidor du gjort. Väldigt fina bekrivningar om Max och Saga. Kram

• mee2
    Väntarochlängtar skrev 2008-10-15 23:51:28 följande:
    Såg också interjuvn på dig på Tv4 ´s hemsida...Tyckte också det var så bra sagt :" -Hon är luft för mig. att hata henne skulle bara göra saken värre."Jag tycker att det är så starkt av dig att tänka så.. Hon förtjänar inte mer uppmärksamhet, denna hemska, sjuka människa!(Själv vill jag inte i min vildast fantasti tänka ut vad jag skulle vilja göra med någon som skulle skadat mitt barn.. Jag tror inte att jag skulle kunna uppvisa samma förlåtande/förstående/kloka sida som du gör.) En sådan kärlek Max och Saga måste ha upplevt med en mamma som dig! Måste fråga dig, och du behöver inte svara om du inte vill, har du varit i kontakt med Englas mamma? Ni drabbades ju samtidigt av att mista era barn under mycket tragisk omständigheter..Jag hoppas att du och din familj nu en dag i taget ska kunna gå vidare nu när domen har fallit och tyskan har fått den staff som hon förtjänar.
    Jag skrev precis samma sak å mitt inlägg plockades bort

Skrev också att ja tycker Emma är en stark människa å att ja ser upp till människor som henne. citerade även de orden du citerat för att jag tyckte det va så underbart sagt. Vet dock ej varför mitt inlägg inte fick vara kvar
  • mee2

Fru Brastad skrev 2008-10-16 11:13:43 följande:

Mitt plockades oxå bort men jag står för det jag skrev...
    ok....jag hann aldrig läsa va du skrev.......stod att mitt inlägg va ot men det va det ju inte, ja skrev ju det ja skrev nnan och lite om domen. det va allt.......
  • mee2

Fru Brastad skrev 2008-10-16 11:18:27 följande:

Tråkigt men vi har ju alla samma tanke: att Emma är en fantastisk och enastående person som delar med sig av sin sorg och sin vardag med oss.Tack Emma för att du är den du är! Inget tvivel om att Max och saga har den bästa mamman som finns!
    Nä det e ju sant.

Emma jag hoppas du kan få vila ut lite nu. Tycker som sagt att du är en fantastisk människa. Ta hand om dig. Kram
Svar på tråden Mina två änglar