Mina två änglar
Finns så mycket jag vill säga och ändå finns det inte ord.
Vissa händelser griper tag i en mer än man kanske skulle vilja. Min dotter har fått hundratals extra kramar för man har insett att man aldrig ska ta något för givet.
Finns så mycket jag vill säga och ändå finns det inte ord.
Vissa händelser griper tag i en mer än man kanske skulle vilja. Min dotter har fått hundratals extra kramar för man har insett att man aldrig ska ta något för givet.
Vilket fint inlägg din syster skrev här inne. Ni verkar vara en underbart varm familj som verkligen tar hand om varandra. Jag har tänkt så otroligt mycket på dig, men också på dina föräldrar och alla andra som sörjer runt omkring dig. Att förlora sina barn är det värsta tänkbara man kan gå igenom, men att förlora sina barnbarn och se sin dotter gå igenom det du gör..ja shit, ni är så många som lider så mycket, men det är tur att ni är så nära och delar minnen tillsammans. Att hålla minnena vid liv och kunna prata mycket om Max och Saga tror jag är otroligt viktigt.
Och vilka fina minnessidor du har gjort!
Såg dig också på nyhetsmorgon. Vad bra du var. eller jag menar att allt du säger låter så vettigt. många kramar!