emmy840508 skrev 2008-10-08 21:16:25 följande:
Vi hyrde huset, så vi sa upp kontraktet ganska omgående. Vi kände att vi inte ville tillbaka.Jag har vart in i huset, precis efter att polisen släppt avspärrningarna, jag ville se, alla spår var kvar, allt såg ut som det gjorde den kvällen min sambo kom hem och hittade oss. Jag behövde se för att förstå honom bättre och även för att ta tjuren i hornen och övervinna mina rädslorna och mina frågor om vad som igentligen hänt. Jag har ju mina klara minnen. Men dom rör ju bara mig. Inte barnen. Jag ville se, det var hemskt... otroliga spår, men jag behövde veta. Annars hadde jag alltid ställt mig de frågorna. Vi kommer inte flytta tillbaka, utan bor numera i en egen lgh. Du får gärna fråga, jag tar inte illa upp.
Förstår att den åsynen etsar sig fast på hornhinnan för alltid. Är inne på denna sidan varje dag och tårarna rinner varje gång jag är inne och läser. Jag häpnas VARJE GÅNG av din enorma styrka... Det kunde inte bli annat än fantastiska barn med en så makalös mamma!!! Jag beundrar dig verkligen.. JAg brukar beskrivas som en stark person, men jag hade nog aldrig klarat att vara så storsint som du är efter att ha råkat ut för ditt trauma...
MÅste även tillägga att det var väldigt fint skrivet på bloggen på dina barns minnessida...