Inlägg från: WimsA |Visa alla inlägg
  • WimsA

Mina två änglar

Hej Emma!

Har följt och läst allt det tragiska som hänt din familj. Jag blir så arg när jag tänker på det, arg och ledsen. Barn, hur kan man göra så mot barn??! Mot någon överhuvudtaget! Jag kan inte förstå, vill inte ens försöka förstå!! Barn som är de mest oskyldiga i allt, som ser allt gott i allt och alla!
    Var inne och titta på de fina minnessidorna, vilka sötnosar!! Ögonen lyser av bus och glädje, på kortet där dom går och håller varandra i handen, så fina! Och dom har verkligen varandra där uppe, dom sitter och tittar stolt ner på sin mamma, och beundrar dig, deras modiga fina mamma! Tänker på er flera gånger per dag och har undrat hur det går och hur ni mår i allt, kommer följa denna tråden!
    Skickar er alla en stor KRAM!
    Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • WimsA
    Ekorrfamiljen skrev 2008-10-29 13:35:05 följande:
    Hörde på nyheterna att det blev en överklagan.. Jobbigt!!Kram!

Tänker på Er!
    Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • WimsA

Tänker på Er alla extra idag. Ljusen brinner för Max och Saga!

• WimsA

Jag är helt mållös efter att ha läst Aftonbladet. Hur i hela friden tänkte det j*vla monstret?!?
    Hur i hela friden kan man ens nudda vid tanken att undanröja 2 st oskyldiga barn "bara" för att hon inte fick vad hon ville?!?
    Vill skicka massa kramar till Dig Emma, din sambo och hela din familj!

• WimsA

malinagirl skrev 2008-12-05 16:39:54 följande:

Detta är vedervärdigt hela historien, det går aldrig att förstå detta helt och fullt. Hon är mycket sjuk tyskan märkligt att det gått så många förbi bara...
    Håller med. Fy sjutton som hon uppför sig, hur kan man vara så j*vla kall, helt utan känslor?? Helt utan empati, inget visar hon, förutom en kaxig och nonchalant attityd. Sjuka j*vla människa.
  • WimsA
    Hackades skrev 2008-12-06 13:30:41 följande:
    Hej Emma. Jag tror inte att Max i det läget hade så ont.. jag tror att han var omtöcknad och att all smärta försvunnit i det stadiet. Som vi pratat om tidigare om det där med adrenalinet så tror jag att adrenalinet gjorde mycket för barnen just när det gäller den biten, och sedan bedövar kroppen oerhört snabbt när man drabbas av skador, så i det läget tror jag nog att barnen inte kände någon smärta. Som du själv skriver, han ville nog bara bekräfta att du fanns där, och det gjorde du. Kanske var det så att barnen väntade in dig, de såg till att du blev omhändertagen och sedan kunde de släppa taget. Du sa att Max höll Saga i handen redan i soffan, kanske fanns det någon där, en skyddsängel, som redan då såg att något farligt var i görningen men som ingenting kunde göra för att förhindra. Kanske fanns skyddsängeln där och gjorde så att Max och Saga omedvetet tydde sig till varandra. Ängeln tog hand om Max så fort han släppte taget om dig, när han såg att du var i säkerhet, då kallade han på Saga och så gick de hand i hand,tillsammans med skyddsängeln, till de stora portarna. Så vill jag tro att det var. Tänker på er så mycket!
    Så tror jag också det var. Så vackert!
  • WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:34:17 följande:
    Nu vänder sig min mage ut och in. Stolt advokat, har inte regisserat henne, va??? Jojo, berätta den om rödluvan och vargen också.
    Sjukt.
  • WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:41:03 följande:
    "- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
    Om hon nu skulle ta livet av sig, varför bry sig på att han hade några saker som var hennes?
  • WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:51:01 följande:
    Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.- Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.Men det hade han ju talat om för henne...
    Shit vad hon snurrar in isg i lögner nu då.
  • WimsA

Men att hon verkligen inbillar själv att nån tror på vad hon sitter och diktar ihopa, vilken värld lever människan i?

• WimsA

Vill skicka lite styrkekramar till Dig Emma och övrig familj! Vi tänker på Er allihopa!

Svar på tråden Mina två änglar