Inlägg från: Filles Mamma |Visa alla inlägg
  • Filles Mamma

Mina två änglar

Hej Emma!
    Först vill jag ge dig en jättestor styrkekram, lilla gumman vad ni har gått igenom.
    Jag beklagar sorgen...
    Jag har följt Er sen första artikeln i tidningen och gråtit så många tårar, som många andra. Jag har bett för er, tänt ljus och jag tänker på er ofta. Helt otroligt egentligen vilka känslor som kan välla upp inom en, för människor som man inte känner och aldrig har träffat.
    Ni verkar vara en väldigt go familj, som står varandra nära och som stöttar varandra otroligt mycket.
    Och Emma, du är en enastående person! Du utstrålar sådan styrka och kärlek till dina barn, dom har verkligen världens BÄSTA mamma!!!
    Läste annonsen i tidningen idag och såg den otroligt vackra gravstenen. Återigen så rann tårarna...

Även mängder med kramar till otroligt vackra barn Max o Saga!
    Tänker på er ofta och ni finns alltid i mitt hjärta!

Nu ska jag gå in och läsa på Max o Sagas minnessidor!

Skickar även en stor styrkekram till Nicklas.

• Filles Mamma

Hej igen Emma!

Nu har jag varit inne på Max o Sagas minnessidor och tänt ljus för dem. Ni har verkligen gjort underbara minnessidor till dem.
    Tårarna rann i all världens fart när jag läste vad mormor hade skrivit om sin lilla Max!

Lapptäckena som du ska sy tycker jag är en underbar idé!
    Då kan de hänga framme o pryda eran vardag.

Och så måste jag bara säga, att vilken fin gest utav dig att ge bort Max favorit krokodil till hans lilla flick kompis! När jag läste detta så kunde jag än en gång inte hejda mina tårar...

Tänker på er ofta och jag kommer aldrig glömma eran lilla prins o prinsessa! Max, otroligt lik sin pappa o lilla Saga otroligt lik sin mamma! Två otroligt vackra små barn...

Emma, önskar att jag kunde göra någonting för Er. Kommer du på nåt så är det bara att säga till. Vi är många som gärna vill hjälpa till!!!

Mängder med styrkekramar till Emma med familj

• Filles Mamma

Nu har jag också läst ditt brev till i*****n och tårarna bara rinner.
    Men det var jättebra skrivet av dig Emma, du låter så stark i dina ord. Fortsätt kämpa på Emma, vi är många som står bakom dig o din familj.
    Många styrkekramar!

• Filles Mamma

Har varit inne på Max o Sagas sidor o tittat på uppdateringen.
    Ida: Vilka fina minnen du skrivit om lilla Max o lilla Saga, jag kan inte hejda mina tårar...så fina bilder på två såå vackra barn.
    Hela eran familj verkar vara så varma, härliga människor, som stöttar varandra i det här svåra.

Önskar att jag kunde ta bort lite av det onda...

Kram

• Filles Mamma

Emma!

Så vackert du beskriver hur lilla Max och Saga ligger i sin trygga lilla syskonkista. *gråter*
    Underbart för dom att få ha varandra så nära och med sina älsklings kramdjur/docka.
    Ibland undrar man ju om det verkligen finns någon Gud däruppe....livet är verkligen så himla orättvist ibland.

Tänk vad glada barnen kommer bli som får Max o Sagas fina kläder!! Verkligen fint gjort av Er.

Tänker så mycket på er hela tiden och önskar att jag kunde lindra smärtan lite...
    Hoppas ni får sova gott och att du slipper drömma mardrömmar om "Odjuret".
    Ta nu hand om Er så gott det går så kikar jag in här imorgon igen. När jag inte skriver här så finns ni med mig i mina tankar!!

Många styrkekramar
    Maria

• Filles Mamma

Hej Emma!

Har precis varit inne på Max o Sagas minnessidor igen, de är ju bara för söta! Det lyser BUS om deras ögon!!!

Idag har jag tänkt på er hela dagen i stort sett. Känns som jag gått i vakuum på nåt sett, känner mig så ledsen för er skull.
    Men så tänker jag på dig Emma, som försöker vara så himla stark!
    Du är helt otroligt underbar som person! Tänk om det fanns ännu fler sånna "Emmor" här i världen...Då skulle hela världen vara perfekt!

Vill bara säga godnatt till dej och Er andra härinne. Hoppas att du slipper mardrömmar inatt gumman.

Många styrkekramar från mig

• Filles Mamma

Hej!

Vill bara önska alla härinne en underbar dag!

Emma, hoppas natten har varit lugn o skön och utan några mardrömmar.
    Ni finns i mitt hjärta dag som natt!

Många styrkekramar från mig

• Filles Mamma

Hej Emma!

Vill bara önska en trevlig helg och så skickar jag styrkekramar i mängder till Er!

Tänker på Er
    KRAM

• Filles Mamma

Hej Emma!

Vad duktig du är som har gjort en blogg! Har precis varit inne och tittat på den.

Jag håller mina tummar och tår för att de inte ska lämna in en överklagan. Hoppas verkligen inte att ni måste gå igenom allt igen...
    Läste om programmet imorgon som du ska vara med i, det ska jag verkligen titta på. Vi är nog många från Familjeliv som ska titta och som stöttar dig.
    Tänker på dig, din familj och Max och Saga varje dag. Det känns så skönt att kunna gå in här i tråden för att se hur du/ni mår. och att kunna stötta dig och din familj så gott vi kan!

Emma,du är en riktigt stark tjej som sprider sådan glöd omkring dig och du har påverkat så många av oss. Tänk om det fanns fler som dig!!

Vad skönt för er att åka till London, det unnar jag er verkligen. Ni får rå om varandra!

Många styrkekramar till dig och din familj
    KRAMIS

ps. jättesöta nya bilder på lilla Saga!!

• Filles Mamma

Hej Emma!

Hoppas ni har haft det bra i London, det unnar jag Er verkligen!!!
    Allt gott till Er hädanefter!!!

Tänker på er, ni finns i mitt hjärta
    många styrkekramar till Er, från lilla mig...

• Filles Mamma

Hej Emma!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men ni har hela tiden funnits i mina tankar.
    Jag blir så ledsen varje gång jag tänker på lilla Max i hallen, vilken stor liten kämpe han är!!! Men nu så har era små änglar det så bra, ingen smärta längre...Jag tror att dom är med er varje dag, följer varje steg ni tar och vakar över er.

Emma, ni verkar vara en sådan underbar familj och jag önskar er verkligen ALL LYCKA i framtiden!!!

Ida J: Jag lider med er...fruktansvärt när jag tänker på att du fick dra ut orden ur polisen för att få reda på hur det var med barnen. Såhär ska det INTE få gå till...jag blir så ledsen och upprörd.
    Skänker hela familjen mängder med styrkekramar, ni kommer för alltid att finnas i mitt hjärta!
    KRAMAR

• Filles Mamma

Hej Emma!

Tänker på Er så mycket i denna svåra stund, när allt ska rivas upp igen på nytt. Men ni kommer klara det här lika bra som sist, det är jag säker på. Ni är så starka ihop, du och din fina familj!!

Vill också passa på att ge massor med styrkekramar till Max o Sagas MORMOR o MORFAR, ni är ju bara för underbara.
    Vilken tur att Emma har er som föräldrar och kan luta sig mot era axlar!
    Lider med Er alla så fruktansvärt mycket och önskar så att jag kunde lindra er smärta lite... KRAM på Er!!!!
    Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, era barnbarn har berört mig nåt enormt!

• Filles Mamma

Hej Emma!

Ser att du är "inne" och vill bara ge dig och din familj en kram.
    Tänker så ofta på er ska du veta.

Många styrkekramar från mig!!

Svar på tråden Mina två änglar