Inlägg från: sandra1978 |Visa alla inlägg
  • sandra1978

Mina två änglar

kan inte säga så mycket mer än att jag beklagar vad som har hänt.
    Jag blev otroligt berörd när detta hände och har fällt många tårar för din skull.
    Men du verkar så stark och vi är, som du märker, många som vill stötta och finnas för dig.

Har tänt ett ljus på minnessidan för lilla fina Saga och Max!

• sandra1978
    När jag satt på toaletten en dag så hadde jag fått mens, jag skulle precis sträcka mig efter en tampong när Saga kom inspringande. Hon såg vad som hänt i mina trosor och pekade, rynkade på näsan och sa "bläj" -nej sa jag, det är inte bajs.Hon sprang iväg och kom tillbaka några sekunder senare med en av sina blöjor!Ja, smart var hon iaf...
    haha lite komiskt....exakt det hände mig idag med min son.
    Han kom inspringande till toaletten när jag kissade och hade fått mens, han tittar storögt på mig och säger: - mamma bajsat! yss säger han och håller för näsan.  Dock var han inte lika hjälpsam som din söta dotter utan sprang iväg med handen för näsan.

Säger det än en gång: du är en sån förebild för alla mammor, vare sig de som förlorat barn eller oss som inte har det.

stor kram
  • sandra1978

Oj vad ditt brev berörde mig, du är så stark!

Skickar denna låt en gång till för jag tänker alltid på Max och Saga när jag hör den!
    Tyvärr har dom tagit bort videon till den men låten är ju samma och det är texten som är så fin.

">

Svar på tråden Mina två änglar