• LAU

Mina två änglar

Hej Emma!
    Som så många andra har jag följt dig i alla tidningar och gråtit och tänkt på Er, jag har så många gånger undrat hur man klarar en sån här sak, du är den starkaste kvinna jag någonsin varit med om, så stark att du klarar av allt det fruktansvärda du varit med om. Jag förstår att du kämpar för att få upprättelse och att du gör det för dina barns skulle. Himlen har fått dom finaste änglar den någonsin kan få, och dom har varandra för alltid, så skönt för dom att dom alltid kommer att ha varandra. De två starkaste stjärnorna som lyser på himlen det kommer alltid att vara Max och Sagas stjärnor som blickar ner så du alltid kommer att se dom och dom kommer alltid att lysa för er. Måna kramar från ulrika i valskog

• LAU

Vad du är lyckligt lottat som har en sån fin familjs som stöttar dig så otroligt, men du är värd allting som du kan få. Har aldrig varit med om en sån människa som är så stark utåt, men jag förstår att det måste göra hur ont som helst inombords, finns nog inte någon människa som kan sätta sig in i hur du har det och hur du haft det, att mista de käraste man har på ett sånt här sätt, det finns ju inte ens i tankarna. När jag ser på mina egna barn som är 1 år och en som snart fyller 3 så tänker jag ofta på dig och känner tårarna kommer, och det du har fått utstå. Människan måste vara så himla sjuk eftersom hon förnekar allting och bara sitter och småler...hur kan man göra nå sånt.
    Många kramar till dig i din svåra stund, vet att det kommer en svår tid framför dig nu med alla helger.....de två stjärnor som lyser starkast på himlen det är dina två små änglar som lyser ner på dig och ger dig ljus på vägen.
    Kram

Svar på tråden Mina två änglar