emmy840508 skrev 2008-11-26 13:55:59 följande:
Ja, självklart finns tanken, om hon kan läsa detta el något annat jag skriver på internet. Jag har faktist inte frågat någon än, jag ska göra det nästa gång jag träffar mitt målsägandebiträde. Visst vore det olustigt om det var så... men, jag kan inte sluta leva i rädsla för henne.Jag har faktist skrivit ett brev som publicerats i expressen. Det e ord jag skulle velat säga henne, men inte vågat göra. Här kommer länken till brevet.
vasteras.expressen.se/Nyheter/1.1340577/emmas...Mycket bra brev...och dikt!
Så sjuk som denna människa är så skulle jag inte förvånas om hon sitter i smyg o läser om er och händelsen på nätet men när du riktar dig direkt till henne så vägrar hon läsa.
Jag har egentligen ingen aning men jag har en känsla av att du en dag kommer konfrontera henne, det är långt dit, men det känns verkligen så. Du kommer vara så stark vid detta tillfälle och kanske kommer det vara den sista pusselbiten.
Emma, jag har ingen aning och säkert inte du heller:) Och det spelar ingen roll. Jag ville bara förmedla att det känns som om det en dag skulle kunna hända.
Men vi lever i nuet, eller hur! Så vi tänker inte på det nu :)
Massa kramar till starkaste tjejen i världen!