• Moi

Mina två änglar

Emma.. Jag har följt dej och din familj i tidningarna sen det hände. Gråtit floder för er. Vill ge dej en *Kram* och säga att jag är så ledsen för din skull! Du är en otrolig människa och jag önskar dej allt gott i livet!!!

Stora Kramar!

• Moi

Tittar in idag med! Blir varm inombords av din styrka och din värme. Du är fantastisk Emma!

STORA Kramar

• Moi

Tänker så mycket på dej och dina nära!!

Varma Kramar!

• Moi

Mina varmaste tankar till dej Emma och din familj!

Många Kramar!!

• Moi

Många varma kramar till dej Emma och din familj!
    Tänker på er!

*Kraaaaamar*

• Moi

Det gör så ont att höra dej bryta ihop när det där äckelt öppnar sin munn!

Starka Emma!!

• Moi

Många Varma Kramar till dej Emma! Du är så stark, så otorligt stark! Du har vårt stöd! Vi finns med dej, överallt!
    Det är många med mej som skulle vilja bära din smärta en stund, för att du ska få ro ett tag.

Kramar om dej!

• Moi

emmy840508 skrev 2008-12-06 12:24:44 följande:

Förresten, något konstigt hände i torsdags, första rättegångsdagen. Pärlplattan som jag har som en symbol från er här på familjliv kom på onsdag eftermiddagen med posten. Jag satte ett snöre i den och hängde den runt spindelmannens hals. Jag lade spindelmannen på bordet och lät den ligga där till morgonen därpå innan vi skulle åka. Vi var lite sena med tanke på snöovädret som kom under natten, så vi skyndade oss allt vi kunde. Jag klädde på mig ytterkläderna och tog spindelmannen i handen och gick ut genom dörren. Jag tittade snabbt ner och såg att pärlplattan var borta!!!! Jag fick panik, jag ville ju så gäran ha med den! Jag letade, jag lyfta på mattor, jag lyste med ficklampa under soffan, jag gjorde ALLT! men jag hittade den inte. Min sambo sa att vi var tvugna att åka om vi skulle hinna. Jag gav motvilligt upp och vi fick gå utan den. Morgonen därpå (läs fredag) stod jag på toa när min sambo kom till mig med något bakom ryggen "vill du ha ett hjärta av mig" frågade han leede. Jag hoppade upp o ner och han berättade att han hittat det i köket!!!! Jag hadde inte vart i köket!!!! Men den hängde runt spindelmannens hals igår och kommer fortsätta göra det. Det var nog Max o Saga som busde :0)
    Det är alldeles säker ett bus av Max och Saga!
    Vilka busungar! Dom vill kanske ha den för sej själv en stund!
  • Moi

Nu räcket det va!
    Inboxa varandra istället!

• Moi

MissWhiskey skrev 2008-12-07 19:27:14 följande:

Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:
    Jag svarade på ett inlägg och förklarade hur jag såg på det. Jag nedvärderar INTE Emmas sorg på något sätt. Man får fortfarande säga sin åsikt och vi har inte på något sätt varit otrevliga. Man måste oxå förklara för människor att det kanske börjar gå lite överstyr. Men jag ska ej säga mer i denna tråden. Men detta har jag funderat på länge. Men jag ska inte som du verkar tro "förstöra" mer.Tack
    Jag tror inte någon var ute efter att "förstöra" i tråden.
    Synd att du skriver så.
  • Moi

MissWhiskey skrev 2008-12-07 19:37:44 följande:

Moi skrev 2008-12-07 19:32:32 följande:
    Kändes som att du menade det men det var skönt att du inte gjorde det
  • Moi

lyckligmamma skrev 2008-12-07 19:47:07 följande:

Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:
    alla får diskutera vad de vill här ok. Startar man en tråd, så blir det diskussioner
    Snälla, läsa ovan. Vi har rett upp det där.
  • Moi

lyckligmamma skrev 2008-12-07 19:48:29 följande:

Moi skrev 2008-12-07 19:47:41 följande:
    ja ok, det lät så konstigt bara
    Ja jag kunde ha skrivit det lite mindre "hårt"
    Var inte menat så. Alls.
  • Moi

älg skrev 2008-12-07 20:15:37 följande:

Tycker det är emma som vi ska stötta inte diskutera inbördes.
    Vad konstigt ditt inlägg ser ut. Ser ut som jag skrivit det som stod i citatet.

Nåväl! Nu vill jag lämna detta och sända varma tankar till Emma och hennes familj.
  • Moi

Jag såg alldeles nyss bilden på Max oxh Saga när han matar henne med nappflaskan! Så otroligt fina dina barn är Emma!
    Tårarna rinner, det är oundvikligt!

Många Kramar från mej!!

Svar på tråden Mina två änglar