Inlägg från: Carpe diem 08 |Visa alla inlägg
  • Carpe diem 08

Mina två änglar

Hej Emma, jag beklagar verkligen de som hänt, har tänkt på er alla så mkt.
    Nu tar jag inte dagarna med mina barn för givet längre.
    Alla kort jag sett på Max&Saga är helt underbara, så otroligt söta barn!
    Du är väldigt stark Emma *Många kramar till dej* /Jonna(Mikkiz kusin)

• Carpe diem 08

Hej igen Emma, vilka härliga minnen du delade med dej av, satt här och log för mej själv när du berätta om Sagas "bläj":) Vilka gótroll!
    Många tårar har runnit när jag läst om er, tänker på er ofta. Kram/Jonna

• Carpe diem 08
    Mamma Lotta skrev 2008-10-10 09:33:11 följande:
    Jag tror att vi behövde se din styrka och se hur du bearbetar din förlust för att vi alla ska bli lite mer ödmjuka och inte ta allt för givet, jag tror att du Emma hjälper oss alla att bli bättre föräldrar, du är ett föredöme både du och din familj och jag vet att jag är en stor beundrare av dig och din familj.Tänker på er var dag! Varma kramar!Lottis
    Kan inte annat än hålla med Muskedalen, de är sanna ord.
  • Carpe diem 08

Emma, sitter och läser i denna tråd varje dag flera gånger, jag inspireras av varje ord du skriver, du får mej att värdera alla dessa små stunder på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare..förut har de varit "vardag"...tagit dagarna för givna, tack vare dej så inser jag att man inte ska ta dagarna för givet...utan uppskatta alla dagar, alla fina stunder med barnen. Jag har även kommit fram till att jag förut hellre planerade framåt än att leva i nuet, vilket är så otroligt fel. Man vet inte vilken dag som är den sista, med de menar jag inte att man ska leva i skräck ,utan att man ska ta vara på varje dag.
    Tack Emma för att du fått upp mina ögon. Jag hoppas inte detta inlägg lät konstigt på nått sätt, säg till i så fall så jag får göra ett nytt försök att förklara hur jag menar:) /Jonna

• Carpe diem 08

Många kramar till dej och familjen..tänker extra mkt på dej, Max & Saga idag.

• Carpe diem 08

Hej Emma
    Var ett tag sen jag skrev men läser flera gånger varje dag, såg intervjun på tv4 och som vanligt så säger du bara bra saker:)
    De syntes i dina ögon hur mkt du älskar dina barn och hur mycket du saknar dom..
    Tänker på er varje dag, och jag är som många andra väldigt tacksam för dina kloka ord, tack vare dej är de många föräldrar som uppskattar sina barn mer. Jag trodde inte de var möjligt innan, men nu vet jag. Tänker mycket på att man aldrig vet vad som händer nästa dag, så nu tar jag jag tillvara på varje dag på ett helt annat sätt.
    Fick tårar i ögonen när jag läste om Max krokodil och den lilla tjejen.
    I tisdags när jag kom hem på kvällen så såg jag att de var fullmåne, då tänkte jag på Max och hans två solar:) Och historien du berätta om förut om Sagas "bläj" är nånting jag aldrig kommer att glömma, de var så otroligt gulligt:)
    Kram/Jonna

Svar på tråden Mina två änglar