emmy840508 skrev 2008-11-28 16:03:48 följande:
Kolla på kalla fakta nästa söndag. Jag sitter just nu o skriver lite här inför kamerorna. Jag har berättat villket otroligt stöd jag får från er, så de ville visa hur jag sitter i min soffa hemma hos mig när jag skriver till er. Så just nu rullar kameran och detta e en chans för mig att visa hur mycket familjeliv betyder för mig och att jag faktist gått vidare i livet efter den fruktansvärda händelsen. Så titta på programmet nästa söndag så vet ni att jag skrev just detta vid det tillfället.Det är så att när man är med i tv, även om detta är ett väldigt spreciellt tillfälle, så får man göra om olika saker och så för att det ska bli bra på bild. Så därför skriver jag denna mening nu. Detta e en helt ny upplevelse för mig, jag e så imponerad av kändisar som lever med detta varje dag. Det skulle då jag inte orka göra. Fast, för en lite stund kan det vara intressant att få lite inblick i mediavärlden.Många kanske undrar varför jag gör detta? varför jag släpper in media i mitt liv. Men det e mitt sätt att hantera allt. Jag får chans att berätta igen o igen om allt. O det är människor som vill veta och vill lyssna, så då tar jag chansen. Jag mår bra av att göra det idag. Skulle jag må diligt imorgon så säger jag nej....
Jag är så glad för att du gör det för du ger oss andra styrka, och får alla oss som inte ens kände Max och Saga att minnas dom, lära känna dom

De flesta här inne är föräldrar och kan så lätt relatera till din sorg, jag vet inte hur jag skulle överleva i din sits, men du ger en hopp om att vad som än hemskt som händer så klarar man det, man fixar det mesta för att man måste. Och jag tycker du har gjort fantastiska saker av din sorg, vägrat stänga dig inne och gräva ner dig, istället gett dig f-n på att alla ska få veta vilka underbara barn du hade. OCh du har lyckats, du har gjort deras minne väldigt levande... VAr gång jag tänker på dig och dina barn kramar jag min egen dotter lite hårdare, det blir många kramar...tänk, bara en sån sak...du ser till att barn får mer kärlek och mer kramar!
ps. ska absolut se kalla fakta på söndag!!