Inlägg från: Bellsam |Visa alla inlägg
  • Bellsam

Mina två änglar

Gud man blir helt tårögd när man läser och hör om allt som hänt er. Det måste vara det värsta man som mamma kan gå igenom. Var inne på minnessidorna. Vilka charmtroll de båda verkar ha varit. Underbar bild på Max när han matar Saga med flaska!
    Skickar en stor kram till dig!

• Bellsam

Måste bara säga.. Läste om "tampongen". Hur roligt och gulligt som helst. Man förstår inte alltid vad som försegår i deras små huvuden. Men hon verkar ha varit en riktigt smart liten tjej som kom på tanken med blöjan :)

• Bellsam

Grattis till domen!
    Det finns ingenting som kan gottgöra det hon har gjort mot er familj men jag hoppas att det känns lite mer som ett avslut för er nu efteråt.
    Kramar till er

• Bellsam

Känner att jag måste fråga. Hoppas du inte tar illa vid dig. Min pappa och hans fru var hemma hos oss här om dagen och då kom det upp diskussioner och den här domen och det. Min pappas fru sa också att hon inte kan förstå hur du orkar vara så öppen i media. Att visa upp hur du känner och orka prata om det.
    Var det något som du kände direkt att du ville göra? Eller tvekade du någonsin? Har du fått ångra något i efterhand?

• Bellsam
    emmy840508 skrev 2008-10-16 21:59:22 följande:
    Jag har inte ångrat något i efterhand och jag tror inte jag kommer göra det heller. Det har vart självklart för mig hela tiden. Det har vart jätteskönt. Jag e nog öppen som person innan detta och jag fortsatte vara det.... jag hoppas jag inte har gjort folk illa pga det.
    Det tror jag absolut inte att du har gjort. Tror mer att du kan ha hjälpt andra människor som kanske har förlorat ett barn genom att läsa om dig. När man läser om dig så får man känslan av att du vet om att du får vara ledsen och att du visar det. Tycker det är jättestarkt av dig. Inte alla som vågar visa.
    Självklart ska du kunna visa och berätta i media om du känner att det är bäst för dig!
    "Grattis" till domen!
  • Bellsam

Jättefina bilder du satt ut på minnessidorna på Max och Saga.
    Vad lillgammal Max ser ut i på den första sidan då han har den grå kepsen med döskallen på. Hur söt som helst :)

• Bellsam
    Svar på #1533
    Men herregud vilken sjuk människa! Man kan aldrig sluta att förundras av alla vidriga människor som finns i världen och som kan komma på en sådan sak. Finns inte en normal människa som skulle kunna komma på tanken att göra något sådant. Vad bra att din sambo hade dig då så att ni tillsammans kunde söka information om allt och komma fram till att det inte kunde stämma.
    Och om man nu ska säga att barnet har en blodsjukdom så kan man väll ändå så kolla upp en existerande sjukdom till människor!
    Förlåt om jag skriver men jag förstår mig verkligen inte på människor som kan utsätta andra för något sådant.
Svar på tråden Mina två änglar