Inlägg från: Pricken1979 |Visa alla inlägg
  • Pricken1979

Mina två änglar

Hej, vill bara skicka dig och din familj en tanke! Har följt er i pressen sen det tragiska hände er familj.

Du verkar vara en sån otroligt stark person och jag är så imponerad av din styrka. Tänk om alla vore som du. Skickar dig massa kramar och lycka till i framtiden. Dina barn kommer alltid leva med dig, men ni istället som änglar!

• Pricken1979

Följer denna tråd hela tiden. Beundrar din styrka! Vilken otroligt fin familj du har där ni stöttar varandra tillsammans.

Det är så många som tänker på er och finns hos er! En fråga, vad jobbade du med innan allt detta hände?

Trevlig helg.

• Pricken1979

Kikade in i Max och Sagas pappas presentation. Vilka fina bilder han hade på barnen där. De ser så busiga, fulla av liv och stolta. Den bliden på Max där han han röd tröja var underbar och bilden på pappan och saga så hon var liten, så söt!

• Pricken1979

Jag har inte varit i tråden på några dagar och har nu läst ikapp. Jag är så tacksam över att du vill dela med dig med dina tankar och svarar på alla frågor du får.

• Pricken1979

Ville bara skriva att jag tänker på er och följer tråden som vanligt.

En liten tanke som slagit mig, svara bara om det känns ok. Vi kan ju läsa i tidningarna att hon kollat upp er, på bloggar, nätet, adresser osv. Har hon tillgång till internet och sånt nu också när hon sitter i fängelse? Blir du inte rädd att hon fortsätter kolla upp er? ( Vill inte trampa någon på tårna, bara en liten undran)

• Pricken1979

Analoga- tack då vet jag, jag har ingen egen erfarenhet av vad internet får eller inte får. Den där Ulf olsson el vad han heter, bloggade ju där ett tag. MEn det är väl olika från fall till fall.

Svar på tråden Mina två änglar