Inlägg från: Royal gala |Visa alla inlägg
  • Royal gala

Mina två änglar

Ja vad ska man säga? Jag vet att jag grät stora floder när detta hände.
    Jag har själv varit med om mord i familjen och tycker själv att de hade varit lättare om det varit sjukdom. Jag önskar bara att jag hade gjort som du men jag körde huvudet i sanden.
    Usch Emma jag lider så mycket med dig, men tyvärr så blir jag så ledsen när jag ser dina söta barn... det gör så ont i mig att du skulle behöva förlora dom på detta viset.
    Har själv en dotter i Sagas ålder.

Stor mega kram till dig @----/----

• Royal gala

Dina tårar kommer när du minst anar det kanske. Hur var det på Saga o Maxs födelsedagar? Fast det låg ganska nära i tiden så du var kanske i chock? Men det kommer ju en Jul =(
    Men jag tycker du gör rätt som pratar så öppet om detta, och gör din klippbok, för tiden går så fort. Kram

• Royal gala

Å Emma inte behöver du be om ursäckt!!!!

Förstår dig att du ångrar dig att du inte gick fram till dom, men som någon skrev här inne så blunda så e ni tillsammans. Det e de bästa med drömmar, där e man tillsammans.

Sen frågar jag bara lite försiktigt för jag vill inte trappa på någons tår och speciellt inte dina Emma. Men jag går bara till mig själv (jag vet att alla e olika) jag tyckte det blev jobbigt i längden att alla kallade mig stark. Kan det vara så för dig med? KLart du e stark men man måste få vara "liten" oxå i sorgen, och även här inne. VI e här för att stötta DIG och inte tvärtom, så känn inte att du behöver vara "duktig"
    vi tänker, sörjer och lider med dig.
    Sorgen behöver inte vara i tårar.
    Jag hade blodnäsa.
    Och du skriver....

• Royal gala

Hittade en sak på aftonbladet idag men jag lägger länken i din GB Emma om du inte vill ha den här

• Royal gala

Tårarna rinner ner på kinderna när man läser och hör allt igen. Gud vad jag lider med er.

• Royal gala
    Svar på #3429
    Det nämns nog ett namn där kanske, då brukar det bli ett pip
  • Royal gala

Tänker och gråter med dig Emma... Och klart du kan be tyskan sitta i ett annat rum medans du blir förhörd, det fick jag.

Usch vad jobbigt det e att läsa om allt igen hur e det då inte att vara i det...

Tusen styrke kramar Emma

• Royal gala

Sitter och lyssnar på din sambos musik... tur han har den!

Svar på tråden Mina två änglar