Inlägg från: Mamma mu74 |Visa alla inlägg
  • Mamma mu74

Mina två änglar

Hej Emma! Vill bara säga att jag tänker på dig och dina nära så mycket. Det finns inte ord för det fruktansvärda som hänt er.Skönt att hon fick livstid och är utvisad. Dina barn är så vackra.Har själv barn i samma ålder . Jag tänker på er varje dag. Varit in och tänt ljus med, vilka underbara bilder på Max och Saga.Dom kommer alltid och finnas i tankarna, även fast jag inte kände dom.Många kramar till dig.

• Mamma mu74

Läste brevet..åhh va bra skrivet! Har oxå tänkt mycket på vad som kan ha rört sig i hennes huvud och vad denna människa hade för rätt och klampa in över huvudtaget!! Helt ofattbart! Jag har så mycket tankar om detta hemska men kan inte få fram nåt vettigt att skriva, beundrar din styrka. Jag hoppas att hon läser brevet. Men jag förstår att det betydde mycket för dig att få det skrivet för din skull. Många kramar till dig och dina nära!

• Mamma mu74

Jag är oxå inne och läser i tråden väldigt ofta. Det känns fantastiskt att kunna få göra det tycker jag för många gånger när man läser i media om saker som händer så undrar man ofta, hur alla inblandade mår och hur det är med dom, hur allt går osv. Nu får vi göra det och det är fantastiskt Emma. Tankarna går till er varje dag och tårarna rinner ofta. Allt det här har fått en att tänka till och ta vara på tiden med mina barn. Att ge den där extra kramen. Åhh, mitt hjärta värker när jag läser allt du skriver om Emma. Du har otroligt fina barn. Många många kramar!

• Mamma mu74

Åhh Emma... Som jag skrivit tidigare så följer jag med denna tråd. Jag har inte skrivit på länge nu, ofta vill jag det men svårt att uttrycka mig. Allt är så ofattbart och orättvist!!! Vilket MONSTER som gjort detta! Det värker i mitt hjärta, tårarna rinner. Det kommer många känsliga frågor nu men jag har oxå funderat på en sak. Läst att hon är vänsterhänt, hade du mest skador på höger sida? Ni finns i mina tankar varje dag. Många kramar!!!

• Mamma mu74

Pojkmamma 790421, Du har alldeles rätt, förlåt mig för frågan,onödigt. Känner mig lite dum nu.

• Mamma mu74

Tack Emma för att du orkar svara och tack för att du finns. Tusen tusen kramar. God natt allihopa.

• Mamma mu74

Lycka till i morgon. Ni finns i mina tankar. Många många kramar till er!!!!

Svar på tråden Mina två änglar