Inlägg från: villelill |Visa alla inlägg
  • villelill

Mina två änglar

Vilken stark människa Du är.. Jag är full av beundran för det. själv kan man inte ens föreställa sig att bära på sån smärta och sorg.
    Man blir otroligt ödmjuk inför livet och de barn man har fått till låns...
    Det är svårt att finna rätt ord, men jag hoppas verkligen att Du får vara med om syskon till Dina små änglar i framtiden om Du vill det.
    Kram H

• villelill

De "exsistentiella" frågorna är alltid skitsvåra.. Jag är inte heller troende och har aldrig varit det heller. MEN.. jag tror på gott och ont för det är så konkret och jag SER ju att det finns... alltså kan jag också tro på det! Men jag tror även på ett liv efter döden. Det finns så mycket vi inte kan förklara men någonstans tar vi ju vägen. Och barn hamnar ALLTID på de vackraste ställena som VI inte ännu vet var de finns Men den dagen det är dax så kommer de att visa dig exakt var de hållit hus sen ni sågs sist!
    Det är så lätt att komma dragandes med en massa klyschor när någon har sorg.. Men jag tror absolut att barnen blir speciellt omhändertagna av... "någon / något" när de lämnar vårt jordeliv!

• villelill

Hej Emma.. skickar en liten hälsning från Ume igen Hoppas allt går framåt.. Läser här ofta, men skriver inte alltid. Det är så intressant att få ta del av dina tankar och funderingar och jag måste säga än en gång att det är beundransvärt att du orkar ta dig framåt i livet! Kram H

• villelill

Hej Emma.. Jag hoppas att du sover gott i lugn och ro nu Jag sitter på jobbet och har just kikat in på barnens minnessidor och tänt ljus. Jättefina bilder på dina härliga ungar.
    Vi är många som tänker på Er allihopa och imorgon är en ny dag... Jag hoppas att du orkar möta den med samma mod och styrka!

Kram H

• villelill

Hej Emma. Vad skönt att rättskarusellen äntligen är över. Vi är många som hållit andan med dig och som nu kan pusta ut..
    Nu kan du äntligen koncentrera dig på framtiden och kan slippa ha all väntan hängandes över dig..

Kram H

• villelill

Hej Emma.. Har inte sett eller hört annat än det jag läst här. Tycker att det är grymt bra gjort att resonera som du gör.. Att hata nån gör ju bara att det blir svårare att gå vidare. Hon kommer ju i all framtid att måsta vara HON och leva med det hemska hon gjort.. Vi hoppas så att det ska vara ett straff även det!!

Hoppas att allt är bra med dig annars och att vardagen flyter på så som du vill vi är många som tänker på dig! Kram H

• villelill

Hej Emma.. Ville bara kika in hos dig för att se om allt går som det ska.. dvs framåt
    Du är en tjej som berört väldigt många hjärtan i vårt avlånga land.. Det känns så hemskt att du har drabbats så hårt, men jag hoppas att ödet har många fina saker åt dig i beredskap i framtiden!
    Tänker på Dig! Kram H

Svar på tråden Mina två änglar