Inlägg från: pojkmamma790421 |Visa alla inlägg
  • pojkmamma790421

Mina två änglar

Hej
    Har velat skriva nåt länge men inte vågat...
    Kan börja med att säga till Dig Emma-Du är så otrolig stark människa och jag vet att det är kärleken till dina barn som får dig att vilja vakna varje dag, för då får du minnas Max och Saga och berätta om Dom för oss och det gör dig starkare och starkare likasom kärleken som ingen kan ta ifrån dig!!!
    (Kan inte utrycka mig som jag skulle vilja-svenska är ej min modersmål, kommer från Polen)

Många många styrke krammar Till!!!
    Tänker på Er Max och Saga!!!

• pojkmamma790421

Den här sången är till Dig Emma...
    100 år i himmlen känns som en dag på jorden...

Tänker på Er Max och Saga!!!

• pojkmamma790421

Såg nyss att det blev fel...
    100 år på jorden känns som en dag i himmlen...

• pojkmamma790421

När en blomma bryts av i sin vackraste blom då blir marken så trist och så fruktansvärt tom. Men kanske ändå att det någonstans finns en äng eller undangömd skreva, dit blommor som brutits för tidigt får komma och fortsätta växa och dofta och leva... Inte kan väl den blomman förvandlas till stoft som av himlen har fått både färger och doft? Men kanske ändå att det någonstans finns en kärlek som allt kan förklara: att Den som har gjort den blomman en gång nu vill ha den tillbaks för Han kan inte mer vara utan den bara...... Författare är Atle Burman

• pojkmamma790421

Ville bara säga att jag hoppas du Emma och din sambo kunde villa er lite under helgen!!!
    Många kramar
    Tänker på Er Max och Saga
    Ljuset brinner för Er varje dag mina änglar!!!

• pojkmamma790421

Hej Emma
    Ville bara hälsa och säga att en dag du ska få svaret på alla dina frågor och den dagen blir din lyckligast dag då du ska återse med dina barn
    Nu vill jag önska dig så mycke styrka och frid som möjlig, du är en fin människa och Max och Saga är stolta över dig!!!

Mina Tänkar går till Max och Saga ,deras öde har berört många maånga människor,vi lider med Er!!!

• pojkmamma790421

Hej Emma vill bara att du ska veta att kärlek är starkaste av alla kännslor...
    Tänker på Er dagligen
    Max och Saga Ni är i mina tänkar för alltid!!!

• pojkmamma790421

Det visar bara hur modig var Max, lille ängel...
    tårarna bara rinner och man tänker hur i hela världen en människa? som gjorde detta kan fortfarande sova lugn??????????

tänker på Er Max och Saga!!!

• pojkmamma790421

Emma du är också självaste ängel...
    Precis, MAX var inte rädd, han ville skydda Er,vilken hjälte
    Dina barns styrka kommit självklart från Dej!!!

Många styrke kramar!!!

• pojkmamma790421

Jätte fint skrivet och så riktig...

• pojkmamma790421

Det låter så fruktansvärt hemsk att läsa om att Max rörde sej genom hallen...
    men han var i chock tilstånd och då kännde han ingenting...lång ifrån rädslan, lille ängel

• pojkmamma790421

Förlåt mej Emma om det blir för vågat men jag tycker att Vi alla här på detta tråd är lite nyfikna på det hemska händelse, det är darför diskutierar vi detta...istället kan vi lägga vår god energi och tänka på MAX och SAGAs liv innan det hemska
    Jag tror att alla vi skulle må bättre av dom positiva tänkar som kringlar runt dina underbara änglar ,det är tack vare dej fick vi lära känna DOM,STOR TACK EMMA för att du delar med sej...

Många positiva tänkar till dej Emma,barnen vill känna din glädje inte sorg
    Förlåt igen om jag inte gjorde mig förståd(svenska är ej mitt mödersmål)

• pojkmamma790421

Jag tror också att få svar på hur barnen dog hjälper Dej Emma att go vidare(låter konstig) på nåt sätt, det är din väg till frid och du måste följa dina barnets spår...för ditt liv är din väg till Dom

• pojkmamma790421

Jag tror hon hete Kajsa...

Svar på tråden Mina två änglar