Inlägg från: Regno77 |Visa alla inlägg
  • Regno77

Mina två änglar

Snubblade in här, vet inte riktigt hur, men blev alldeles stel när jag förstod vems sida detta var. Du är så stark Emma, jag lider med dig. Jag tänker mycke på dina barn, dig, och familjerna runt om er. Vad orättvist det är! Det finns så många varför!
    Det som hände tog mig väldigt hårt, vet egentligen inte varför det berörde så mycke, men jag fick barn där i samma veva som allt hände och hade kluvna känslor. Varför skulle livet behöva vara så orättvist?
    Förlåt Emma om jag bara har flummat, men jag skrev direkt från hjärtat.
    Kram på dig och jag tror hela svenska folket berördes av detta och skänker er en tanke då och då

• Regno77
    Anna73 skrev 2008-11-11 12:03:15 följande:

" target="_blank">

Vad vackert det var. Jag satt framför datan själv mitt i tittandet av er vackra film kom min 8 åriga son in och sa vad söt han är om Hugo. Sen kom det men va sorgligt, och sen var det tyst. När jag vände mig om så forsade tårarna på hans kind. Jag har ALDRIG sett han gråta så förut. Fick ta han i min famn och berätta att man får lov att gråta och livet är bra orättvist..
    Så här berörde de oss alla. Kram på er,
  • Regno77

Massa styrke kramar till dig och din familj...

• Regno77
    sweedy skrev 2008-11-19 22:06:52 följande:
    Jag kan också tänka mig att hon hellre ser att vi sätter in pengar till de ändamål de öppnat insamlingar i deras namn. Från oss skulle jag kunna tänka mig att något värt en krona i hennes hand och pengar till insamlingen istället skulle betyda lika mycket som något med "pengavärde" att ha i handen.
    Var det inte en symbol hon skulle bära med sig som ger styrka från oss alla?
  • Regno77

Det finns inga ord som räcker, vill bara skänka dig styrkekramar

Svar på tråden Mina två änglar