Inlägg från: Neelah |Visa alla inlägg
  • Neelah

Mina två änglar

Helt rätt dom. Jag önskar bara att man i Sverige hade kunnat få en dom för varje brott. Hoppas hon får samma dom i nästa instans. Hon kommer inte att få det lätt i fängelse, för inte ens den grövsta brottsing accepterar någon som gör barn illa.

Ha det så bra ni bara kan nu Emma, så att ni orkar nästa rättegångsomgång. Jag tänker på er och önskar er all den styrka ni behöver för att gå vidare.

Jag såg ett program om ett barn som förlorat sin mamma (tror jag det var) och detta barn sa vid ett tillfälle:
    -Det är konstigt att jag kan vara så glad fast jag är så ledsen. Jag önskar att ni också kan vara glada trots att ni är ledsna. Max och Saga är ju uppenbarligen fortfarande där och busar med er och leker med sina leksaker. :)

• Neelah

Hejsan! Hoppas ni får en underbar resa till London. Ladda batterierna och ta hand om varandra (och ta med regnkläder).

Massa kramar

• Neelah

Mormor Kajsa tar hand om Max och Saga! Det är en underbar tanke! Jag kan be min mamma titta till dem också. Hon blev en ängel när hon var alldeles för ung och hon saknar nog att kunna ta hand om sina fem barn som hon lämnade kvar...

Svar på tråden Mina två änglar