Inlägg från: La mariposa |Visa alla inlägg
  • La mariposa

Mina två änglar

Det är första gången som jag ser din tråd men jag vet vem du är och vad du varit med om. Måste berätta att jag läste din sambos tråd i början av året tror jag det var där han undrade över ett eventuellt faderskap till ett barn med en tyska. Jag kommer så väl ihåg att jag tänkte att en här tyskan har ju fört den här mannen bakom ljuset. Det finns ju inget barn utan hon bara ljuger för att få hans uppmärksamhet. Och mycket riktigt så var hon lika sjuk som jag misstänkte utifrån att ha läst din sambos tråd. För visst var det hans? Han frågade om hur man kunde kolla upp om ett barn fötts i Tyskland.

Ja nog om detta. Hon förtjänar inte så mycket uppmärksamhet.Förlåt att jag inte har en vacker bild med ljus, men jag lovar att jag tänkt mycket både på dig och din sambo och såklart barnen! Dessa vackra, fina barn kommer jag aldrig glömma så länge jag lever. Deras söta ansikten har etsat sig fast på min näthinna och jag har bett för deras själar. Jag tror på gud även om det var tungt att läsa om vad som skett den där dagen. En så hemsk händelse utan någon som helst mening! Jag frågar mig ofta varför?

Du verkar vara en väldigt stark och fin person. Allt kommer bli bra för dig. Sänder dig massor av styrkekramar och positiv energi.

Svar på tråden Mina två änglar