Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Mina två änglar

Det är så fruktansvärt att man inte ens kan ta in det.
    Jag hoppas att ni finner den styrka ni behöver.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

TS: Jag måste fråga en sak jag med. Efter den hemska olyckan var det många som lämnade meddelanden i din gästbok, man blir ju så berörd själv som småbarnsförälder. Det var många på FL som gick i taket och tyckte att detta var osmakligt.
    Kände du så eller var det skönt att få stöd?

Om du tog illa upp ber jag om ursäkt, jag var en av dem...

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Orkar du se det fina som finns omkring oss än eller är det långt kvar dit? Hoppas att du och din sambo finner kraft och styrka i varandra.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Dittelina skrev 2008-10-28 20:46:13 följande:
    Emma! Jag vill fråga en sak: Hur känner du inför programmet i morgon och att träffa Englas mamma, det hände ju ungefär samtidigt. kram
    Vilket program?
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Nu har jag länkat till minnesfonden och debattprogramet i min blogg, hoppas att andra gör likadant.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    maggan75 skrev 2008-10-28 22:14:19 följande:
    Jag har oxå länkat till minnesfonden i ett inlägg i min blogg för ett tag sedan
    Det är en så liten sak att göra, men för hoppningsvis leder det till något gott.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Hur har det gått med bilderna på The Pirate Bay? Behöver jag säga att jag bojkottar dem efter det här?! Skandal säger jag bara...

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    emmy840508 skrev 2008-11-16 20:02:05 följande:
    Jag har anmält det.... anmälan är under utredning, mer får jag inte säga. men det händer NÅGONTING iaf.... Jag upprepar det du sa... det e skandal att man kan göra något sådant...
    Finns det något mer vi andra här ute kan göra?
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Emma: Alla mina tankar kommer att gå till er i jul. Hoppas att ni tar er igenom julen så gott det går. Vi kommer att tända ljus för Max och Saga så att de finns med oss genom allt sus och dus som julen innebär.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Full av förhoppning skrev 2008-12-01 19:36:12 följande:
    Hon låtsades ha blivit gravid med Emmas sambo och adopterat bort barnet... sen skickade hon ett brev om det till Togge... Men det var en bluff
    Är det sant??? Det hade jag missat! Männsikan är ju hur sjuk som helst! *ryser*
    Trebarnsmamma på heltid
Svar på tråden Mina två änglar