Mina två änglar
Hej!!
Vad heter minnessidan inte tillminneav utan den andra??
Hjärtekramar Anna
Hej!!
Vad heter minnessidan inte tillminneav utan den andra??
Hjärtekramar Anna
Denna video har jag gjort till Hugo..Låten heter A Better Place av Camilla....
Hjärtekramar Anna
Emma!!
alla dagar är inte likadana. det är nu den 25 nov 1 1/2 år sedan Hugo somnade in. Har fortfarande inte hittat rätt ... hur ska man må? hur ska man känna.???
Idag har jag åxå en sån ledsen dag..allt känns hopplöst..min bästa kompis mamma somnade in endast 66 år gammal och idag ska hon begravas,,,,då kommer allt tillbaka igen...
Hur kan det vara möjligt att man måste begrava sitt älskade barn?
Min dotter Moa 11 år sa till mig häromdagen...varför säger man att Gud tar hand om alla,,,?? hade han gjort hade han inte tagit min lillebror från mig och inte ltit nån mörda Max, Saga o Engla.
Hon har tagit mycket illa vid sig vid dessa mord... hon känner sig mycket osäker,, är rädd att det kan hända henne,, jag säger att vi ska vara mycket försiktiga,, men attt vi måste leva åxå...då säger hon att jag ska alltid säga att jag älsar er för jag vet inte om det är sista gången jag går till skolan....
Vad gör jag när jag hör detta???? Hon känner förstås så att det händer mycket nu och det kan hända vemsomhelst och varsomhelst..
man kan inte låsa in sina barn???
Fy vad jag känner mig hemsk som ta upp detta här men känner idag att det är en ledsen dag ,, orättvist:(
Tänker på er alla
Hjärtekramar Anna
Hugo fyllde 2 år i onsdags,,,jag är säker på att han bjöd Saga och Max på smaskig tårta där uppe och att dom lekte och hade jättekul....
Tror inte ni det???
Hjärtekramar Anna