Inlägg från: vildaungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • vildaungarnasmamma

Mina två änglar

jag har följt din tråd på avstånd och jag har sett dig på Tv och jag måste säga att du är den starkaste människa jag vet.
    Min pappa tog livet av sig förra året och jag drogs ner i ett svart hål och ville bara dö.
    sen läser jag om dig och dina underbara änglar och får ett sådant mod och en sådan styrka utav dina ord och din syn på livet.
    Du är verkligen en kvinna att beundra.
    Tack för att du finns och för att du är så stark.

• vildaungarnasmamma

jag har skrivit det förut men känner ändå att jag måste skriva igen.
    Du, Emma, är en otroligt stark människa.
    Vad skönt att Max och saga fick begravas tillsammans, då kommer de alltid att vara tillsammans.
    Jag är säker på att de är hos dig fast du inte ser dem,
    jag är inte heller troende men jag tror ändå på ett liv efter döden.
    Än en gång, du är en sådan stark fin människa,
    och Max och Saga är säkert jätte stolta över att ha en sådan underbar mamma.
    Kramar

• vildaungarnasmamma
    Rastafairy skrev 2008-10-24 19:58:25 följande:
    tror också på änglar och jag tror att när denna onda kvinna var i eran hall så stog två ljusa änglar bakom dina barn och höll för deras ögon viskade vackra ord i deras öron. De höll också om dem när de hemska och ofattbara hände och tog dera smärta och tog dem sen i fammnen och förde dem till andra sidan där de nu leker och inte minns något av denna händelse. Alla ler på andra sidan och jag tror att de ler åt dej lilla starka mamma.
    så vackert skrivet.
    precis så tror jag också att det är.
    än en gång, så himla vackert skrivet...
  • vildaungarnasmamma
    emmy840508 skrev 2008-10-25 17:59:21 följande:
    Hejsan! tack för att du finns här tillsammans med mig. Jag svara gärna på din fråga. Det jag menade när jag sa att Max hadde stått upp är att teknikerna har kommit fram till att Max har stått upp när han har fått slagen. Han har befunnit sig jäms med mig och i stående position fått slag mot huvudet. De har kunnat fastställa det pga sänkbildernas positioner. Han har öven rört sig genom hela hallen efter att han blivit attacerad första gången. Det är så otroligt jobbigt att höra, att tänkta på och förstå. Jag har länge önskat att de misste medvetandet efter första slaget. Han var otroligt modig, stark och troligtvis min hjälte. Jag vet inte hur jag ska hantera denna information om vad som troligtvis hände.Jag känner ju igen Max, han skulle alltid vara duktig, modig och en stor kille. Jag kan mycket väl tänka mig att han handlade så i denna situation. Men, det var jag som var deras mamma, det var jag som skulle skydda de två.Förlåt om detta blev för ingående......
    Starka lilla modiga Max.
    Fruktansvärt att få veta en sådan sak.
    Massa kramar till dig
    och vi skall tända ljus ikväll igen för dina fina barn.
  • vildaungarnasmamma

jag läste just din blogg...
    det finns inga ord att beskriva det hemska du vart med om.
    du är en otroligt stark kvinna!
    beundrar dig!
    Massa kramar
    /maria

• vildaungarnasmamma

hej Emma.
    jag har en fråga som jag verkligen undrar över, men aldrig vågat fråga.
    Vems var håret som du höll i handen när ambulansmännen kom?
    Jag hoppas att du inte tar illa upp för frågan och du behöver verkligen inte svara om du inte vill.
    Än en gång så beklagar jag det hemska som har hänt dig, och jag håller med de andra som skrivit att det är ren ondska som gjort nått sånt här.
    Kramar!

• vildaungarnasmamma

hej,
    tack för svaret.
    Ja, men jag tror att du gjorde allt som stod i din makt för att försvara dig.
    Jag är så hemskt ledsen för din skull och jag önskar dig all lycka i framtiden.
    Du är en sådan stark människa som orkar att kämpa vidare och som orkar svara på alla våra frågor fast du säkert har så många frågor själv.
    Massa kramar

• vildaungarnasmamma

sitter också bänkad framför tv:n.

vill ni veta en lustig sak?
    precis när de visade dig, Emma, på tv, så gick sonens robot igång.
    Och den kan inte gå igång egentligen då batterierna är superdåliga och har inte funkat sen i somras.
    Kanske var Max här och ville säga hej och säga att hans mamma ser jätte fin ut i Tv

• vildaungarnasmamma
    Kopiera listan och lägg till dig efter varje nytt namn.

SAMLING TILL EMMA OCH NICKLAS STYRKESYMBOLER:

Humbla
    SuperMegaNova
    mamma till - Alfons 20/4-05 & Loke 11/12-07
  • vildaungarnasmamma
    Kärnan skrev 2008-12-04 20:22:16 följande:
    Nej så fint var det inte.. Hon tyckte hon hörde Max i bakgrunden på SOS-samtalet! *ryser*Lingonflickan skrev 2008-12-04 20:05:10 följande:
    var finns detta klippet?
    jag kollade på expressen men där pratar de bara om att christine sitter och skrattar.
    vilket för övrigt är helt sjukt!!
  • vildaungarnasmamma

Åh, kära Emma, du är underbar och så stark!

Vi finns här allihopa!

Som nån skrev innan vill du ha kramar så åk runt i sverige,
    Vi finns strax innan Åre, så ska du häråt så väntar en massa kramar på dig.

Hela familjen håller tummarna att "ondskan" även denna gång blir dömd på livstid och får sitt straff,

Massa kramar till dig, du starka modiga kvinna!

• vildaungarnasmamma
    emmy840508 skrev 2008-12-06 12:50:44 följande:
    :0) min dialekt!! Vad roligt att du tycker det! det sägs att vi bor vid "gnällbältet". Västmanlännigar gnäller otroligt tydligen. Ja, jag tyckte mig höra Max när sos samtalet spelades upp. Både jag och sambon hörde det, vi satte oss både två käpprakt upp i våra stolar. När vi tog paus föll jag gråtane ihop i min familjs armar. Det som tröstar lite var att han sa "mamma" med en lugn stämma, som att kolla om jag fanns där, i närheten..... men min prins....vad han måste ha haft ont....
    kanske inte rätt sak att säga, men jag vill ändå göra det.
    iallafall....
    om kroppen utsätts för stor skada så hamnar kroppen automatiskt i chock, vilket gör att man känner oftast först smärtan när chocken har släppt.
    så jag tror inte att varken Max eller Saga hade ont.
    Chocken för de små tog nog över kroppen och det gjorde förhoppningsvis att de inte kände nån smärta.
    jag tror också att när Max sa "mamma" så tror jag att det var för att kolla om mamma var där. och du var ju där och jag tror att det lugnade honom.

Jag och familjen skickar dig en massa kramad och hoppas att "ondskan" hamnar inom lås och bom för alltid.

Kram på dig, du fina Emma!
Svar på tråden Mina två änglar