Mina två änglar
Hej vännen!
Appropå ingenting alls så fick jag en bild på Max & Sagas gravsten och jag bara måste få påpeka; den riktigt ANDAS Kärlek!
Så vacker (precis som barnen)
*Kram på er*
Hej vännen!
Appropå ingenting alls så fick jag en bild på Max & Sagas gravsten och jag bara måste få påpeka; den riktigt ANDAS Kärlek!
Så vacker (precis som barnen)
*Kram på er*
Vännen!
Orkar du en omgång till???
Du vet att vi bara är ett pendeltåg bort under den kommande rättegången! Ni är alltid välkommna om det behövs. Bara för en fika och sällskap, eller för nattlogi för er eller familjen!
Ha det så skönt i London (håller med Tommy, big ben är bara en stor klocka
)
*Kram*
Tack för senast vännen!
Skönt att få SE er på riktigt, hoppas vi blir lite bättre på det bara!
Lite roligt sammanträffande att du skrivit en del om gråt strax efter att ni var här... på kvällen när jag låg i sängen och pratade med Elin, undrade hon om du verkligen var Max & Sagas mamma, "för hon gråter ju inte" Fick då ha ett ganska långt samtal om sorg med henne... Då undrade hon om du skulle bli svart i hjärtat om inte gråten kom ut... Känslig som jag är kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, då klappade hon mig på huvudet och sa; lilla mamma, änglarna i himlen blir ledsna om vi gråter, så då gråter dom med och jag vill inte att det ska regna... Det är nog därför Emma inte gråter, hon vill nog att solen ska lysa på henne...
Undrar var dom får allt ifrån.
Kramar från mig och monsterna!
En vacker sång till dig & T! Tror ni kan behöva lite tröstande ord idag.
Har varit och tänt ljus till barnen i minneslunden idag.
Ta hand om varandra
*Kramar*
Hej Emma!
Hörde att ni slipper åka till stockholm under rättegången, vad skönt för er att vara någorlunda på hemmaplan!
Jag är också här och läser varje dag, men skriver alldeles för sällan...
Imorgon ska vi ha kalas för alla våra barn (även Camillas) Så då får man fullt upp!
Ha en härlig första advent.
Kramar // Linda
Även jag blir rörd av att ni skriver så fint till Emmas mor & far! (HEJ HEJ till min kära morbror och moster, inte visste jag att ni var här och snokade också
Tänker så mycket på er, hoppas ni har det bra. Tack för att ni gjort era barn till såna starka individer, tror faktiskt att ni är den enda familjen här på jorden som kan klara av allt det här, för ni är så starka i varandra!)
Hej vännen!
Det var med blandade känslor jag hörde att Max hördes på SOS-samtalet...
Med tanken är jag med er i Västerås, men det vet du nog... Åter igen känner jag mig ganska maktlös och önskar jag kunde göra mer... Känns som det är flera tusen mil emellan oss, vill så mycket mer...
Vet inte vad jag ska skriva egentligen... Önskar bara att det går vägen. Och att det går bra för dig idag. Även om "bra" kanske känns som fel ord...
KRAM PÅ ER! (det blev lite rörigt det här)
Saxat från aftonbladet:
"09.29
Christine Schürrer har hörlurar i öronen och fortsätter att läsa i sina papper medan Emma Jangestig berättar om den 17 mars."
Äckliga människa....................... (ursäkta språket)
ARG, LEDSEN, HJÄLPLÖST LÅNGTBORTA... Men självklart finns jag med dig i rättssalen och bär dig i mina armar när du behöver.
Att du orkar sitta här och uppdatera, gumman! Du ÄR Fantastisk! Du vet det va?
Jag hade fysik värk igår när jag satt och läste alla nät-tidningar... Ville helst åka dit och rädda dig... Hade nog lite dåligt tålamod med mina barn igår, kände mig nära gråten mest hela dan... (försöker kompensera dem med lussebulls bak idag...
)
Tänker på dig massor! Och T!
Ps: Underbara morbror & Moster - Vet Ni vilket fantastiskt jobb ni gjort med era barn? Det är eran förtjänst att Emma och de andra systrarna är så starka som de är! Ta hand om varandra!
KRAM Linda
faster skrev 2008-12-23 13:26:43 följande: