Inlägg från: missbjork |Visa alla inlägg
  • missbjork

Mina två änglar

Tänker också på er inför imorgon Hoppas det kommer gå bra Kram.

Vecka 36 JACK eller Svea
  • missbjork

Emma läste nyss på nyheterna Tycker Du är så modig.Jag lider med dej allt du gått igenom och nu måste du desutom sitta i samma rum som den som orsakat dej all smärta. Jag tänker på dej Många kramar.

Vecka 36 JACK eller Svea
  • missbjork
    SofiaOlava skrev 2008-12-05 09:54:36 följande:
    Saxat från aftonbladet:"09.29 Christine Schürrer har hörlurar i öronen och fortsätter att läsa i sina papper medan Emma Jangestig berättar om den 17 mars."Äckliga människa....................... (ursäkta språket)
    Håller med dej vidriga människa hur kan man göra en sån sak.Stackars Emma uch tänker verkligen på henne
    Vecka 37 Loke eller Svea
  • missbjork
    Lingonflickan skrev 2008-12-05 11:02:52 följande:
    Jag har inte hört larmsamtalet men om emma hörde det och sambon också så var det där. De känner ju Max röst.Sitter här mest hela tiden för jag kan inte jobba, får inget gjort. Tänker bara på Emma i rätten och på Max och Saga, underbara barn. Gråter emellanåt och skakar inombords. Hur kan man bli så påverkad? Är det bara jag?
    Nej här finns en till som är påverkad av allt kring det här.Man tänker på Emma sambon ja hela familjen.Man tror ju baa det är en dum film.Hoppas att det går bra för emma idagJag blir så arg när jag ser bilderna på Tyskan.Hur kan man orsaka en sån sak att en komma på tanken. Max och saga finns med Emma det är jag äker på och är stolta över att dom fick henne som Mamma.
    Vecka 37 Loke eller Svea
  • missbjork

Läste precis på aftonbladet att Tyskan återigen har skrattat under rättegången när hon läste sina dagboks anteckningar.Hur kan man sitta och vara åtalad för mord på 2 små barn och mordförsök på deras mamma Och sitta och skratta det bevisar ju bara vilken Psykiskt störd männíska hon är. Återigen Emma du är en Modig Tjej och har nog blivit mångas stora förebild.

Vecka 37 Loke eller Svea
  • missbjork
    JohannaMatt skrev 2008-12-05 12:28:54 följande:
    Att man får göra så..sitta med hörlurar i och inte lyssna. Hon borde bli dömd för domstolstrots, eller så borde de avbryta och låta domen från tingsrätten gälla. Det är ju hon som överklagat o så sitter hon bara där och skrattar, läser och har hörlurar i öronen...Det är helt obegripligt. Men jag antar att det är en fasad som hon försöker ha för att man ska tro att hon är oberörd o stark. Ingen är oberörd av detta. Även om hon saknar all empati så borde hon ju bry sig om att hon kommer få sitta inspärrad på livstid.
    Men hon verkar väl tro att hon ska bli friad som hon beteer sig? Nej jag vet Inte men kan inte förstå om man överklagar borde ju en sund´person göra allt för att man ska bli trodd? Nu är ju såklart inte fallet att hon är oskyldig.Och Hon är ju allt annat en sund!! Lyssnade precis på Sos samtalet fruktansvärt.När man hör lilla Max.
    Vecka 37 Loke eller Svea
  • missbjork
    Lingonflickan skrev 2008-12-06 08:57:33 följande:
    www.expressen.se/Nyheter/1.1394104/arbogamamm... Blev chockad när jag läste detta, att man inte tänkt så långt. Det är så utstuderat, Fy 17!!!!Emma, gumman, jag kan inte med ord hjälpa dig men vet att du är i våra tankar hela tiden.
    Fy F*N jag blir så jäkla rasande Hur kan man bete sig så.Stackars Emma Du är så modig och tapper.Önskade så det fanns något man kunde göra för dej Emma Många kramar
    Vecka 37 Loke eller Svea
Svar på tråden Mina två änglar