Inlägg från: Prusiluskan |Visa alla inlägg
  • Prusiluskan

Mina två änglar

Emma,
    Så fint att du startat denna tråden, det är så många som sörjer med er och här får en chans att uttrycka sitt stöd- Jag är en av dem.
    Du är en otrolig människa! Så modig och stark du har varit hela vägen!
    Dina vackra barn, Saga och Max ska vi alltid minnas!

• Prusiluskan

Vi tänker på er idag Emma!
    Känns bra med dommen, även om det inte finns ett straff hårt nog för det hon har gjort!

• Prusiluskan

Emma!
    Det är jobbigt,tårfyllt, smärtsamt och gripande att läsa i tråden. Men åxå vamt och kärleksfullt från alla håll och kanter.
    Ditt "nya liv" som du skrev om tidigare; det är en fortsättning på det liv som Max och Saga har lagt grunden för. Och du har rätt att vara ledsen, arg och förtvivlad när du vill och hur länge du vill. Men du har åxå rätt att få känna glädje och lycka igen, utan skuldkänslor!
    Max och Saga hade en kort tid här på jorden, men vilka enorma avtryck de hann lämna! Ingen glömmer dem! De har varit här av en anledning, de har berört oss alla på djupet!
    Och du Emma, vilken stor människa du är! Det är helt otroligt vad du orkar! Givetvis tror jag och de flesta med mig att du mindes rätt av vad du sett den fruktandvärda kvällen!
    En sak ska jag erkänna, när detta hände och den första notisen skrevs så kände jag lite att "om det vore jag så ville jag inte vakna upp igen". Jag gruvade mig varje dag för att den lilla mamman (du)skulle behöva vakna till ett liv utan sina älskade barn! När du vaknade mådde jag fysiskt dåligt av ångesten att veta vad du skulle få veta inom sinom tid! Nu är jag så tacksam över att du överlevde, du har förmedlat så mycket till oss. Jag har genom dig lärt mig leva mer i nuet och se glädje i de små vardagliga händelserna.
    Jag tänker på dig och barnen varje dag!

• Prusiluskan

Det smärtar i hjärtat att läsa om er Emma! Vi tänker på dig och barnen varje dag!
    Det går inte att skriva vad jag känner inför detta monster som gjort detta, men alla känner nog detsamma!
    Kramar till dig vackra starka Emma!

Svar på tråden Mina två änglar