Mina två änglar
Emma du är den starkaste och underbaraste människa som finns!
även innan detta hände ingen jag menar ingen har så underbart hjärta som du.. är så glad att ha äran att veta vem du är!!!
krama din familj från mig!
Emma du är den starkaste och underbaraste människa som finns!
även innan detta hände ingen jag menar ingen har så underbart hjärta som du.. är så glad att ha äran att veta vem du är!!!
krama din familj från mig!
glömde!!
EMMA vill berätta för dig vad Neo sa sist vi var nere vid graven!
han frågade om max verkligen låg där och jag svarade att hans armar och ben gjorde det men hans ande flyger runt och leker i himlen.. efter en stund sa han: mamma mamma jag tror max vinkade ner och skratta för solen började lysa!
då började jag och gråta men det stämmer ju var allt jag kunde säga!
kommer du ihåg på kalaset hos moa när saga red på hästen? det minnet kommer jag aldrig att glömma hur glad hon var då!
kram på dig ville bara dela med mig!
tänker på din och nicklas familjer idag!
kram jannice
hej emma!
jag och tessan var vid graven igår och vi såg att max och saga har fått en granne.. tänk den grannen kommer aldrig ha tråkigt som fått äran att vara brevid era bustroll!
det var så vackert med alla löv och alla underbara blommer..
KRAM
ja det kommer jag med ihåg och när max inte ville vara med men jag fick igång han lite :D ååå det det så roligt.. det bästa kalaset som vart!
max var så fin i sin spindelmannen dräkt :D
du vet vart jag finns.. och du den där efterlängtade fikan kanske är dags snart ;) ***KRAM***
var nere här om dagen och tände röda ljus åt max och saga dom lös så vackert i mörkret! idag ska vi gå ner och tända ett par riktigt stor ljus som brinner i flera dagar ..
en sak är säker det kommer aldrig aldrig vara mörkt på max och sagas krav!!!
detta är min sång till max och saga.. tycker den säger allt!
prövar igen med länken
gud vilka fina bilder..Emma du är så vacker! jag blir så varm i hjärtat när jag ser dig le.. så där så man börjar le själv.. som du alltid gjort.. överallt.. ditt smittande skratt
kram på dig och ja jag håller med hon som skrev att du ska bli årets kvinna! och din familjborde få allers guldhjärta!
emma .. ville bara tacka för igår.. det var så underbart att träffa dig och skratta med dig igen även om det blev många allvarliga ord med.. men åååå du är såå underbar som vanligt..
längtar redan till nästa gång *fniss*
IDA J: jag vet inte vad d gör.. vet inte om det är för jag träffat dig mn när du skriver så svider varenda ord du skriver.. tårarna bara rinner ner för kinderna... jag vet ju hur mycket barnen betyde för dig!
IDA du är så stark du med... tänk om alla hade en syster som dig och frida..
jag vet inte heller vad det är du gör men jag blir så erörd.. tycker nästan du ska strata en engen tråd även om jag inte tror emma har något i mot att du skriver här.. men jag skulle vara mer än aktiv i din tråd..
Ida du är en fantastisk människa och alltid vart även innan det tragiska.. jag vet för jag har sett din kärlek speciellt till max..
ååå har du *fniss* ja jag har massor med kort jag med på dig och max speciellt.. kanske skulle bytas någon dag!
joag kommer så väl i håg max ett års dag.. när vi satt i emmas vardagsrum och du och christer kom in för max satt i mitt knä då efter han hade slagit sig och hela han blev som spagetthi och hela ansiktet lös upp.. vet at han kröp till dig och klättrade upp för ditt ben.. det är ett av dom starkaste
minnena av max jag har just för hans lycka..
alla världens kramar till dig!!!!!!!
fick sms av emma iförrgår och hon skrev att dom börjar den 4dec.. så hon har massor att göra innan det men jag tror absolut hon hinner komma in hit och se alla ljus!
just nu ligger snön på marken här så jag ska snart gå ner och tända lite värme vid graven!
jätte fin tanke.. mina brinner varje dag så naturligtvis tänder jag dom gärna kl 20!
jag kollade in jag med på barnens sida efter tips från deras mamma ;) och jag kan aldrig när jag är där hålla tårarna tillbaks.. jag gråter varje gång men samtidigt känns det så underbart att E delar med sig av dom.. dom vackra änglarna som alla vi saknar fast alla inte kände dom!
till dig Emma: vill skriva är som jag skrev till dig tidigare!
glöm aldrig aldrig vilken vacker och underbar människa du är..
du ska vara stolt över den personen du är och alltid vart som du bevisar för folk gång på gång.. du låter oss vara med i din sorg och din glädje och det känns i varje hjärta .. du berör oss..
vackra vackra emma tack för att du låter mig svammla med dig hela tiden och låter mig komma nära en gång till.. du vet... jag har saknat dig... och glöm inte att du ska vara stolt över dig själv oh dina vackra busänglar...
hej på er alla!
måste skriva min uppfattning om emmas mamma och pappa..
mamma är den mest lugnaste och sötaste mamma man får leta efter en sådan där mamma man bara drömmer om att ha!
emmas pappa.. herre gud vilken karl.. han är då alltid glad.. sist jag träffade emma pratade vi faktiskt om honom.. ååå han har koll på allt och alla (inte negativt alltså utan så där så man blir glad i själen) vet när max och min älsta var liten då kallade han oss alltid barnvagnsmaffian *fniss*
men han får alla att känna sig speciell när han är på jobbet och ropar hej till allt och alla och alltid ser så stark ut!!
fniss men detta är ju min syn på dom *fniss* ville så gärna dela med mig av dom för jag har ALLTID vart avensjuk på dom föräldrarna!
vill bara säga att vi inte ska glömma att titta på emma imorgon på kalla fakta kl 1920!
emma du starka och fina människa vill vara och hålla din hand hela tiden.. mina tankar är hos dig hela tiden.. får inge gjort alls..