Inlägg från: 1975 |Visa alla inlägg
  • 1975

Mina två änglar

Hej Emma med familj!
    Ni har gått igenom så mkt redan.! Se den här rättegången som en bagatel mot allt som har varit. Du och Niklas och era nära och släkt har fått utstå nogåt så fruktansvärt som dom flesta av oss aldrig kommer att kunna förstå. Att bara resa sig upp och försöka att plocka ihop sitt liv igen är det svåraste en människa kan göra. Jag förstår att rättegången är tuff och fruktansvärt jobbig men det är vårat och (samhällets) ansvar att sätta fast den här kvinnan för det fruktansvärda dådet som hon har gjort, och se till att hon aldrig ska kunna göra om nåt sånt här. Ibland önskar man att rättssystemet skulle vara som i Usa.
    Livstid ÄR livstid!!!! Jag tänker på er och skickar miljoner kramar i cyber space till dig och Nicklas och till era familjer. Och ni kommer att klara rättegången fint efersom ni har varandra och tillsammans är ni en stark front. Och ni kommer att vara starka för Max och Saga. Dom älskar sin mamma och pappa!! GLÖM ALDRIG DET!!!

Kramar från mig och min familj

• 1975

Emma! Jag sitter med tårar i ögonen efter att ha hört larmsamtalet. Det måste ha varit fruktansvärt att höra dina barn i bakgrunden. Jag e så hemska lesdsen för eran skull. Jag hoppas att hon ruttnar i helvetet och lite till den sjuka människan!!! Ni är så starka! och ni är starkare tillsammans än vad hon är. Hon kommer att bryta ihop för eller senare finns ingen människa eller monster som kan hålla fasaden hur länge som helst. vänta bara och se! Men tills dess så önskar jag att jag kunde hälpa er på nåt sett!

Många kramar till dig och Nicklas och era sambon och era familjer.

• 1975

Emma!! Jag säger bara fy fan vad du e bra och stark!!!!!
    Jag tycker att det är jätte bra att ni är så öppna mot media och oss här på FL,Många hade inte öppnat sig på det här sättet. Ni är ett par fantastiska människor som orkar resa på er varje dag och inte låta er sätta er ner och bara ge upp. Jag skulle ha så mycket hat i mig så jag skulle inte våga sitta i samma rum som henne.
    Jag skrev i rättegångs tråden att det är så konstigt att hon inte vill prata om barnet som hon skulle ha fött. För om det skulle ha funnits ett barn och hon sitter anklagad för ett sånt här hemskt brott, så skulle väll hon berätta allt om barnet för det är ju hennes biljett till ett frikänande. Eller är jag helt ute och cycklar???

Många kramar från mig

• 1975

Emma! Är du inne nåt på rättegångstråden och läser där med?

• 1975

Emma! Varför vart förhandlingarna uppskjutet till den 18? Varför vet inte polisen om din smbos anteckningar och vad gör det till så viktigt??

Du behöver ej svara om du inte vill, men jag satt här och funderade och skrev ner mina varför!

Kram

• 1975

Tänker på er i morgon. Hoppas att det inte blir mera uppskjuningar på dagarna.

Kram

Svar på tråden Mina två änglar