Inlägg från: snuttekudden |Visa alla inlägg
  • snuttekudden

Mina två änglar

Hej Emma Jag följer din tråd du beskriver allt så fint. Skönt att du har hittat ett sätt som hjälper till att bearbeta alla dina känslor. Ta hand om dig och Sambon jag kommer gå till graven i morgon igen och tända ett ljus för dina vackra barn. kramar i massor

• snuttekudden

Hej Emma läste ditt brev i expressen du är en bra människa och det syns i allt. krama

• snuttekudden

Emma jag har två änglar som står på mitt köksbord här hemma dem pussar mot himlen. Jag fick dem när jag fyllde år och jag ser Max och Saga i dessa änglar. Jag tänker på dig varje dag du är stark och en otrolig människa. Vi finns med dig i tankarna nästa vecka och framöver. Styrke kramar till er i massor.

• snuttekudden

JohannaMatt: Så otroligt finnt skrivet håller med till fullo

• snuttekudden

Åh Emma du berättar sådanna roliga minnen om barnen att man bara kan le. Jag minns när ebba och max lekte här ute i snön. Du fick rulla snöbollar hela tiden =). Det är så skönt att få höra dina vackra berättelser om barnen man hör hur du ler när du berättar om dem. Kramar om

• snuttekudden

Det är helt sjukt det där med artiklen varför kunde inte detta vittne trädit fram tidigare. Hur kan man vilja några oskyldiga barn något så ont. Tänker på dig med familj Emma

• snuttekudden

Är det sant har det hänt igen att ni anhöriga fått veta från media först suck. Vad tänker polisen med ska inte ni få information först. kryp nu upp i soffan och vila upp er inför det som komma skall. kram

• snuttekudden

åh Emma följer dina dagar på nätet kramar om dig massor, tårar rinner efter kinden efter än en gång lyssnat på sos samtalet. Max och Saga finns med dig i ditt hjärta alltid.

• snuttekudden

Emma vännen jag hoppas av hela mitt hjärta att du klarar av att få lite vila och mer styrka för nästa vecka. Ta hand om dig och familjen så gott du kan i helgen. Ni finns i tankarna hela tiden. kramar

• snuttekudden

Åh vad skönt att höra Emma även fast vi redan vet att du har underbara människor runt dig. kram

Svar på tråden Mina två änglar