Inlägg från: älg |Visa alla inlägg
  • älg

Mina två änglar

har också tänt ljus för ängla barnen o deras föräldrar.

Sånt här får INTE hända vad är det för värld vi lever i?????????

• älg

tänker på dig inför morgon dagen. skänker kraft och styrka till dej.

• älg

man får hoppas att det goda alltid ska segra.

Lingonflickan skrev 2008-12-04 09:19:53 följande:
    Är det nån mer än jag som börjar få ont i magen nu?
  • älg

hoppas hon får sitt straff.

Förresten hon har redan fått straff att hon få leva med att hon har förstört en hel familj.

VAR FINNS RÄTTVISAN I DENNA VÄRLD

Men jag tror fortfarnde det goda vinner måste bara va så.

• älg

Du finns i mina tankar.
    Hoppas du kan få lite lugn och ro nu i helgen.
    kramar om dej

• älg

du ska veta att HELA sverige håller på dej och du är en vinnare.
    Och som sagt det goda segrar alltid. Tänker på er dej.
    Ska tända ett ljus för dina änglar. dina små tittar ner från himmlen och är så stolta över sin tappra mamma.
    Kramar dej

emmy840508 skrev 2008-12-06 14:09:10 följande:
    Igår, närvi kom hem från västerås. Klockan var runt 19. Då bestämde vi oss för att inte åka hem. Vi åkte direkt till min mamma o pappa. De hadde hunnit hem och tänt en brasa. Jag tog ett täcke och lade mig på golvet framför den varma elden.. Jag hadde lovat att ringa ett samtal. Men bad pappa att göra det istället. Jag orkade inte något alls. Jag hadde ont i ryggen, av alla spänning, kylan, och de obekväma stolarna. Jag låg där på golvet tills det var dags för lite mat, de hadde gjort iordning tacos, det var jättegott, vi satt framför brasan och åt och pratade. Efter maten tappade jag upp ett bad och så badade jag o sambon i hett vatten. När klockan närmade sig 23 kramade jag om min mamma o pappa och så begav vi oss hemmåt. Jag slocknande på några minuter och vaknade vid straxt efter 10 idag, då hadde sambon dukat fram frukost. Jag e så otroligt lyckligt lottad med så underbara människor runt omkring mig!!!
  • älg

Tycker det är emma som vi ska stötta inte diskutera inbördes.

lyckligmamma skrev 2008-12-07 19:47:07 följande:
    Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:
    alla får diskutera vad de vill här ok. Startar man en tråd, så blir det diskussioner
Svar på tråden Mina två änglar