Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Mina två änglar

Hoppas det är bra med er. Läste om den där Tyska kvinnan idag. Hon borde få ett straff som inte finns i Sverige.... Hur kan man göra så

• lyckligmamma

nej verkligen inte... Hon kommer att få det hon förtjänar. Allt kommer tillbaka till en själv, synden straffar sig självt....

• lyckligmamma

JohannaMatt skrev 2008-12-04 22:22:55 följande:

Såg ni 22 nyheterna? Bryter ihop nu
    nej, vadårå
  • lyckligmamma

JohannaMatt skrev 2008-12-04 22:25:33 följande:

Emma pratade om sos samtalet, att hon tyckte hon hörde Max.Reportern frågade vad sa han då?Mamma, sa Emma
  • lyckligmamma

fy f-n för den dära tyskan.... hoppas att hon fattar vad hon har gjort. hon äcklar mig

• lyckligmamma

kalmar brud skrev 2008-12-04 22:27:38 följande:

jag missade också 22 nyheterna. Kan man inte se det på internet kanske??? Hur dags är kalla fakta på söndag???
    ja de undrar jag med om man kan se
  • lyckligmamma

Cute Baby skrev 2008-12-04 22:30:55 följande:

den där idioten känar döds straff fyy fan va jag vill spota på henne när jag ser kort på henne på tidningar och sånt. jag bara tänker hur fan kunde hon JÄVLA idiot jag skulle kunna hoppa på henne och bara slå sönder henne för att känna sj.. förlåt för alla svär ord.
    känner som du,,....

Men om man kan se den där nyheten igen på tv eller internet så säg till
  • lyckligmamma

aha ja trodde att man skulle höra själva sos inrigningen

• lyckligmamma

älg skrev 2008-12-04 10:37:29 följande:

hoppas hon får sitt straff.Förresten hon har redan fått straff att hon få leva med att hon har förstört en hel familj.VAR FINNS RÄTTVISAN I DENNA VÄRLDMen jag tror fortfarnde det goda vinner måste bara va så.
    om man inte bryr sig som den där tyskan inte verkar göra, hur ska man då kunna straffa henne?
  • lyckligmamma

SaT skrev 2008-12-05 09:08:14 följande:

Dora, tack för ditt svar. Vet inte vad jag ska säga, tårarna rinner.
    ja visst är det så. Jag har följt allt hela tiden.. grät igår när jag såg bilderna o dikterna till barnen
Svar på tråden Mina två änglar