Inlägg från: Bidosas |Visa alla inlägg
  • Bidosas

Mina två änglar

ginana skrev 2008-11-22 13:06:32 följande:
    ska tända några ljus i fönstret ikväll för max o saga.....kanske vi borde alla göra de ikväll kl 20:00
    tänder alltid ljus på kvällen för mina nära å kära som inte längre vandrar på jordens yta... ikväll kommer de även tändas ljus för Max å Saga!
    (¯`°?.¸ ღ♥ livet leker ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Bidosas

här lyser de 2 ljus... ett för Saga å ett för Max!

Du e Stark!

• Bidosas

jag bara gråter å gråter...

Hur kan en människa göra nån annan så illa. Göra barn så illa? Hur kan man med en hammare slå livet ur en annan...

De går inte ihop!

• Bidosas
    emmy840508 skrev 2008-12-06 12:16:02 följande:
    Hej allihopa! Nu är jag här igen efter långa långa dagar! Jag ska läsa ifatt alldeles straxt, men jag ville visa att jag e tillbaka först. Jag kan tyvärr inte skriva så mycket om vad jag tyckte och tänkte om gårdagen med risk för att jag uttalar mig fel. Men jag tror ni förstår det mesta iaf. Allt går ju att både höra och läsa i tidningen. Jag såg nu när gick in på tråden vilket otroligt stöd jag har!!! Ni ska veta att jag tänker på er när det blir jobbigt i rätten, jag sitter där o fantiserar om att ni står bakom min rygg och håller upp mig. En dag ska jag själv berätta om mina känslor och tankar vad gäller dessa dagar.
    klart vi står bakom... Håller upp å håller om... Tänder ljus för dina små!
    Tänker på dig!!!
  • Bidosas

anytime funkar inte hos mig... kan nån länka?

• Bidosas
    lyckligmamma skrev 2008-12-07 21:21:37 följande:
    anytime.tv4.se/webtv/?progId=656657&treeId=90...men jag varnar dig om att lyssna på samtalet... grät jättemkt
    men de va ju programmet från isomras... de va väl ett program ikväll?
  • Bidosas
    lyckligmamma skrev 2008-12-07 21:32:16 följande:
    Bidosas skrev 2008-12-07 21:26:12 följande: var de? med soslarmet?
    ja de står att de sändes i augusti... jag såg de då!
  • Bidosas

tänker på dig imorron!!!

• Bidosas

hemma med sjuka barn idag å har två fina ljus som brinner för Max å Saga här hemma! Dessutom så har jag ett stort ljus tänt för dig Emma... å för Nicklas å för din sambo!   HÅLLER I å HÅLLER OM!!!

Svar på tråden Mina två änglar