Mina två änglar
Har följt tråden sen början,varenda artikel och notis har jag läst....Har dock aldrig skrivit här för jag vet ej vad jag jag skriva....Det är så J-La orättvist att nån kan beröva livet på 2 små på detta sätt,sen inte får det straff hon förtjänar,som jag ej tänker skriva här.....Jag har själv 6 barn o vet ej vart jag skulle ta vägen om nåt hände dem....Beundrar dig,Emma som är så stark!!!!Mina systersöners kusin dog i den tragiska olyckan i Jämtland för 3 veckor sen.....Jag hade träffat tjejen 3 ggr,men ooh så jag grät.....Jag grät för henne,men mest för mina underbart söta systersöner som var och ännu är helt knäckta...Min kusin försvann i en bilolycka vid 16 års ålder för 19 år sen,han älskade busa o stoja med barn och jag tror att han är en ängel som håller alla barn aktiva uppe bland änglarna....Jag tänker på dig,de dina och dina ängla-barn varje dag....När jag ibland känner att jag vill bli arg på barnen så tänker jag på dig och blir ej arg utsn försöker förklara lungt istället.....Jag är så rädd att det ej finns en morgondag med dem längre....Sköt om dig så gott det går o lycka till i veckan...