Inlägg från: SandraF |Visa alla inlägg
  • SandraF

Mina två änglar

En stor kram från lilla mig Har tänkt mycket på dig o dina nära o kära........

Mamma älskar Melvin-04 o Amelia-06
  • SandraF

Tänker på dig i dag........ Finns inget straff som är tillräckligt. Många styrke kramar från lilla mig

• SandraF

Precis som många andra har även jag svårt att förstå hur man kan beröva 2 små barn livet. Denna händelse har fått mig att inse hur mycet jag älskar o avgudar mina små busungar. Tänker på Max o Saga varje dag, fast jag inte kände dina små änglar så gör det ont ända in i själen när jag tänker på vad de råkat ut för. Min pojke är född 2004 o min flicka är född 2006, tror det är därför jag tagit denna fruktanvärda händelse så hårt. Får tårar i ögonen när jag tänker på hur stark du är för dina små änglars skull. Vet faktist inte om jag själv hade kunnat vara det men beundarar som sagt dig  för ditt sätt att sörja o din vilja att gå vidare för Max o Sagas skull. Min make vill inte prata om händelsen o det kan jag tycka är jobbigt i bland då jag behöver få prata med någon som förstår hur jag känner. Dina änglars öde har fått många av oss att tänka efter en gång extra o ta till vara på den tid vi får med våra nära o kära. Du ska bara veta vilken fin människa jag tycker du är Emma, Max o Saga kommert att finnas även i mitt hjärta livet ut fast jag inte kände dessa goa små barn. 

• SandraF

nej verkligen inte o kommer aldrig att bli heller.......

• SandraF

Tänker på er hela tiden Emma..... har så svårt att förstå varför Max och Saga inte längre fick vara med oss. Tack vare dig så lär jag känna dessa små änglar mer o mer för varje dag som går. Du är helt otrolig som delar med dig av all den kärlek som finns i dig, att du orkar berätta för oss alla om dina innersta känslor o delar med dig av två helt underbara små¨barn som tyvärr fått lämna denna värld alldeles för tidigt. Känns skönt att jag hittade hit till din tråd, du får mig att bli starkare och jag beundrar dig för din styrka.

• SandraF

Hej igen!

Tänker mycket på er Emma, dina änglar finns med mig varje dag.

Många kramar/ Sandra

• SandraF

Har läst i din blogg o tårarna strömmar ner för mina kinder. Har lärt mig att inte ta allt för givet. Tänker på dina modiga små änglar som som rycktes i från er på ett så fruktansvärt sätt o kan inte i min vildaste fantasi förstå hur ni kämpar varje dag med alla dessa minnen...........

• SandraF

Var får du all styrka i från? Tycker du utstrålar så mycket trygghet o kämpaglöd

• SandraF

Känner att jag själv inte är så stark som person men att mina nära o kära hjälper mig att vara det. Skulle då någon av dessa underbara människor försvinna så vet jag faktist inte hur det skulle sluta. Men precis som du säger så har det säkert en hel del med uppväxt o dyligt att göra också.

• SandraF

Känns så bra att lyssna på dig......

Svar på tråden Mina två änglar