Inlägg från: susse 77 |Visa alla inlägg
  • susse 77

Mina två änglar

Måste bara skriva ett par rader.... har följt er sen dag ett. Det har varit jobbigt många tårar har fällts men jag kan inte slita mig från er. Du har så vackra barn på alla sätt. Har själv två barn i samma ålder som du och ser dem med helt andra ögon idag! Livet är inte självklart längre, hemskt att något så fruktansvärt och tragiskt ska få en till att tänka efter. Jag beundrar din styrka den e enorm. Jag får ofta höra att jag e stark men jag tror att du klår mig med häst längder. Men som du själv skrivit vid ett par ställe är inte frågan hur utan bara jag måste komma vidare.

Jag tänker mycket på er, tittar på stjärnorna och viskar till dina små barn. Dom finns med dig hela tiden! Kommer fälja dig i tråden... hoppas på fler foto av solglimtarna.
    Nu trillar mina tårar igen...
    Var rädd om dig och livet e ditt!!

Kramar från Susette mamma till Melvin och Evelina

• susse 77

Tänker på Er och vill bara sända en miljon starka och varma kramar till Er. Detta berör mig fruktansvärt mycket.

Mina ljus brinner för Er dagligen.

kramar från Susette, Melvin och Evelina

• susse 77

Lycka till idag, kommer följa dig via datorn mellan vårt julbak.
    Ljusen brinner redan för er.

Var rädd om varandra!

Kramar Susette, Melvin O Evelina

• susse 77

Hej!!
    Jag måste bara säga att du e en fantastisk människa med ett så enormt stort hjärta.
    Jag o mina barn tänder ljus för er varje dag och det känns bra.
    Detta har berört mig så fruktansvärt mycket kan inte förstå att det kan vara sant som alla andra vill jag bara att detta ska vara en hemsk mardröm...
    Vi tänker på er och sänder tusen varama styrke kramar
    Susette med barnen

Svar på tråden Mina två änglar