Inlägg från: varmchoklad |Visa alla inlägg
  • varmchoklad

Mina två änglar

Hej Emma och alla andra som gjort denna underbara tråd! Jag har läst igenom nästan hela tråden... 380 sidor medmänsklighet och omtanke!! Vilket fantastisk forum, tack Emma för att du delar med dig av ditt liv & dina barn, och att alla vi får ventilera med dig om det hemska som gjorts mot dig. Jag tänker mycket på dig, kom ihåg att du har oss alla här som stöttar dig & din sambo. Vi tror på dig.
    Det känns som att du är en människa som verkligen gillar barn i allmänhet, inte bara dina egna, så jag skulle vilja visa dig mitt barn om du vill, jag har en rolig film av henne där hon matar hunden med marie kex. Känn dig inte tvungen att tacka ja, jag förstår ifall du inte har ork.

Hoppas verkligen att det går bra imorgon i rätten och att du får sova gott i natt.
    Kram.

• varmchoklad

tack för att du svarade Det känns ju lite "påfluget" eller hur man ska säga, att klistra in länken till min unges video här i din tråd.. därför frågade jag innan!

Jag håller såklart tummarna för dig & din familj imorgon. Hoppas att du får vila lite inatt.

Kram och även kram till alla andra som skrivit i denna varma tråd.

• varmchoklad

Jag läste ett kort referat av din sambos vittnesmål och jag skulle vilja skicka en hälsning till honom via dig. Han verkar vara en helt suverän människa han med, precis som du, och man blir jätterörd av att han tog så fint hand om (*den som gjort detta hemska*) och fixade biljett, körde till arlanda, sa "ta väl hand om dig" och brydde sig... Jag grät när jag läste det. Det riktigt syns igenom texten att han är en omtänksam och bra man. Vilken guld-gosse, Emma! Vilken tur att ni två träffats, man tänker på det engelska ordspråket "a match made in heaven".
    Vad jag förstår så vill din sambo inte vara i medierna så mycket, hur känns det för honom att hans vittnesmål publicerats? Jag tänkte faktiskt på det då jag läste texten.
    Hur som helst så hälsa honom att vi finns här till stöd för honom också.

Svar på tråden Mina två änglar