Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Mina två änglar

Hej Emma!
    hur dags är kalla fakta på söndag???

Jag har länge haft en fråga i huvudet och jag vet inte om du vill svara på den, men vill du så vore det snällt.

VARFÖR, gjorde denna människan detta???

• kalmar brud

EMMA! Jag lider med dig när jag nu ikväll sitter och läser på aftonbladet. Vad F*N är Per-Ingvar Ekblad för en person som vill fria henne??? Han måste ju vara helt sjuk.

Bara stå på dig, hon borde ju ge sig och erkänna för du har ju så mycket och bra minnen från kvällen som är så ljusa.

• kalmar brud

jag missade också 22 nyheterna. Kan man inte se det på internet kanske???

Hur dags är kalla fakta på söndag???

• kalmar brud

kollade nyheterna och tårarna kom när man hörde emma berätta vad Max sa...

Kommer följa er varje dag

• kalmar brud

Hej Emma!
    Jag missade kalla fakta igår för sambon skulle åka och handla vid 18.30 tiden och han ville ha med mig och barnen för han skulle åka på jobb idag (han jobbar på flyttfirma och är borta 2 veckor /månad).
    Så jag blev lite arg på han Skrattande

MEN, smart som jag är så visste jag att någon stans skulle jag bara kunna hitta det på internet som allt annat. Så idag på morgonen klockan 06.30 när dottern på 7½ månad satt uppe och väntade på att sonen på 2 år skulle vakna så kollade vi på det.
    När dottern fick se dig så sa hon titta och skrattade...

Det var ett himla fint avslut. Kul att man fick se dig igen och se att ni har kommit in i er nya lägenhet. En mycket fin sten ni har fixat/fått till graven.

En fråga (behöver inte svara om du inte vill)... Huset som detta hände i, vad kommer hända med det?? Ska det rivas eller ska det bara fixas till så är det till gång till andra sen???

Massa kramar från familjen i Kalmar

• kalmar brud

för någon dag sen så kunde man få fram på expressen.se en film där man fick höra emmas sambos samtal till SOS...
    Någon som har den filen kvar???

• kalmar brud
    Triss i Damer skrev 2008-12-08 21:02:02 följande:
    kalmar brud skrev 2008-12-08 21:00:55 följande: Den finns längre bak i tråden
    hur långt bak ungefär?
  • kalmar brud
    emmy840508 skrev 2008-12-08 21:16:31 följande:
    Huset vi bodde i kommer inte att rivas. Faktum är att det e tre intresserade familjer som hört av sig redan. Byggnasfirman som ägen huset var in och sanerade ganska fort, de bytte golv och tapeter osv. Jag frågade de som har huset om de som anmält sig som intresserade vet om vad som hänt där. Det var de tydligen medvetna om. Så det kommer säkerkligen bo en ny familj där inom kort.
    Okej, det hade inte jag velat när man vet vad som har hänt i det huset.

Men bra att dom gick in och bytte golv och sanerade ganska så snabbt så dom slapp alla märken.
  • kalmar brud

f*n vad jag stör mig på han per-ingvar ekblad...
    han vill verkligen få att häxan är oskyldig... 

--------

massa kramar till dig idag emma, din sambo och dina övriga släkt och vänner...!!!

• kalmar brud

Om hon skulle erskänna så skulle ju du Emma och din familj slippa detta... Varför kan människan inte bara göra det... För det borde ju ta på hennes krafter med tycker man ju

• kalmar brud

Sitter nu och följer det hela på aftonbladet... Men jag själv måste säga att jag tycker att expressen skriver bättre än aftonbladet...

Vad tycker ni?

• kalmar brud

hon svarar ju ingentin tyskan. så varför erkänner hon inte bara???? Skulle  hon erkänna så skulle det väl vvara slut??

• kalmar brud
    emmy840508 skrev 2008-12-13 20:58:19 följande:
    ååå, hoppas din son är bättre nu. Har han feber el är det annat med? När Max var sjuk så sov han jättemycket. Han hadde för vana att få feber jätteofta, då fick han 40 grader direkt, jag såg ett mönster, han fick det under en period ca var 14:e dag. Så jag ringde doktorn, men de sa att det var normalt. Max fick alvedon, han låg i min el sin egen säng och sov till febern gick ner till ca 38, jag väkte honom med jämna mellanrum och gav honom någon gott att dricka och tog febern på honom. När febern gått ner lite så lade han sig ofta i soffan, jag bäddade ner honom och så ville han se någon film, oftast byggare bob. Sen fick han äta isglass och önska vad han ville ha att äta och dricka. Febern gick ofta snabbt över och han var pigg på ett ögonblick ibland. När han mådde illa så kom han oftast in till mig på natten, jag tror det hänt två ttre gånger att han hålt sig från att spy tills han kommit fram till min sida av sängen. När jag tagit hand om honom och vi duchat bytt kläder och bäddat ner honom i sängen med en spy hink igen så brukade han säga "mamma, jag spydde på dig" Jag brukade svara att det var bra att han spydde i min sång o inte i sin egen, för att dämpa hans eventuella skulskänslor. Så brukar jag berätta för honom att han kan ropa på mig i hallen och gå till toaletten annars, så kommer jag så fort jag kan. Saga hann inte vara sjuk så mycket, jag tror hon bara hade feber en enda gång. Med tanke på hennes sjukdom så fick vi åka till sjukhuset på en gång vid det tillfället. De hadde stenhård koll på henne.
    Emma, Max verkade vara en riktig charm pojke. Vad man kan höra från dig så hade han allt som oftast en massa fina och bra kommentarer om alla saker.
    Byggare bob tycker vår son på 2½ år om jätte mycket.

Idag är vår dotter på 8 månader sjuk. Jag var uppe med henne hela natten och skrek konstant hela tiden mellan 23-04. Sen gav jag henne alvedon och sen när hon vaknade i morse så hade båda hennes trumhinnor spruckit, så det var ju inte konstigt att hon har skrikit inatt.
  • kalmar brud

Hej Emma!
    Hoppas att ni har haft en fin och trevlig jul i alla tankar som far omkring... Lite julmat fick du väl i dig får jag hoppas...

Har du gjort en ny tråd, vad är då den länken???

• kalmar brud

Någon som vet om man kan kolla på Tsunamins barn på internet??? Eller går det i repris???

Svar på tråden Mina två änglar