Mina två änglar
Hej Emma!
hur dags är kalla fakta på söndag???
Jag har länge haft en fråga i huvudet och jag vet inte om du vill svara på den, men vill du så vore det snällt.
VARFÖR, gjorde denna människan detta???
Hej Emma!
hur dags är kalla fakta på söndag???
Jag har länge haft en fråga i huvudet och jag vet inte om du vill svara på den, men vill du så vore det snällt.
VARFÖR, gjorde denna människan detta???
Fick långa en ängel - charlie clamp
EMMA! Jag lider med dig när jag nu ikväll sitter och läser på aftonbladet. Vad F*N är Per-Ingvar Ekblad för en person som vill fria henne??? Han måste ju vara helt sjuk.
Bara stå på dig, hon borde ju ge sig och erkänna för du har ju så mycket och bra minnen från kvällen som är så ljusa.
jag missade också 22 nyheterna. Kan man inte se det på internet kanske???
Hur dags är kalla fakta på söndag???
kollade nyheterna och tårarna kom när man hörde emma berätta vad Max sa...
Kommer följa er varje dag
När är kalla fakta på söndag???
Hej Emma!
Jag missade kalla fakta igår för sambon skulle åka och handla vid 18.30 tiden och han ville ha med mig och barnen för han skulle åka på jobb idag (han jobbar på flyttfirma och är borta 2 veckor /månad).
Så jag blev lite arg på han 
MEN, smart som jag är så visste jag att någon stans skulle jag bara kunna hitta det på internet som allt annat. Så idag på morgonen klockan 06.30 när dottern på 7½ månad satt uppe och väntade på att sonen på 2 år skulle vakna så kollade vi på det.
När dottern fick se dig så sa hon titta och skrattade...
Det var ett himla fint avslut. Kul att man fick se dig igen och se att ni har kommit in i er nya lägenhet. En mycket fin sten ni har fixat/fått till graven.
En fråga (behöver inte svara om du inte vill)... Huset som detta hände i, vad kommer hända med det?? Ska det rivas eller ska det bara fixas till så är det till gång till andra sen???
Massa kramar från familjen i Kalmar
för någon dag sen så kunde man få fram på expressen.se en film där man fick höra emmas sambos samtal till SOS...
Någon som har den filen kvar???
f*n vad jag stör mig på han per-ingvar ekblad...
han vill verkligen få att häxan är oskyldig...
--------
massa kramar till dig idag emma, din sambo och dina övriga släkt och vänner...!!!
jag har anmält mitt egna inlägg nu för borttagning...
Inlägget är nu borttaget
Om hon skulle erskänna så skulle ju du Emma och din familj slippa detta... Varför kan människan inte bara göra det... För det borde ju ta på hennes krafter med tycker man ju
Sitter nu och följer det hela på aftonbladet... Men jag själv måste säga att jag tycker att expressen skriver bättre än aftonbladet...
Vad tycker ni?
hon svarar ju ingentin tyskan. så varför erkänner hon inte bara???? Skulle hon erkänna så skulle det väl vvara slut??
N¨gon som vet om efterlyst går i repris???
Hej Emma!
Hoppas att ni har haft en fin och trevlig jul i alla tankar som far omkring... Lite julmat fick du väl i dig får jag hoppas...
Har du gjort en ny tråd, vad är då den länken???
Någon som vet om man kan kolla på Tsunamins barn på internet??? Eller går det i repris???