Inlägg från: InHeaven |Visa alla inlägg
  • InHeaven

Mina två änglar

Tänder ljus för de 2 änglar som finns bland oss. Ni finns i alla våra hjärtan... Lilla Max och Saga

• InHeaven

Kära Emma, jag läste din blogg här på fl och det stog att du varit med i något program som Englas mamma och Johns pappa var med i. vad var det för program? Kramar

• InHeaven

precis som älg skriver, de goda SEGRAR alltid så är det bara... Det kommer gå bra Emma, det vet jag... Ni finns i mina takar.. Kram

• InHeaven

vad i helvete!!! vad fan håller dom på med? klart som fan hon är skyldig!!

• InHeaven

Jag såg på tv om rättegången. HUR I HELVETE KAN MAN SITTA OCH SKRATTA!! och för all del sitta och läsa en bokjävel!
    Jag har tänkt mycket på det här och OM man är oskyldig så BÖR man väl för fan ha känslor, då tycker jag att man BÖR må dåligt över att en annans barn har mist sina liv och att mamman var nära att stryka med. Men hon bryr sig inte ett skit, hon är iskall, hon njuter verkligen av varenda sekund!!! HON SKA IN!! Om jag så ska gå dit och släpa in henne i fängelse själv!

emmy840508 skrev 2008-12-06 13:03:34 följande:
    Jag stönar och jämrar mig mycket... det enda man hör från barnen är eventuellt Max. Men eftrsom både jag o sambon hörde det så kännd det som att det e riktigt. Vi har funderat över varför sambon inte regarerade på det. men han blev så chockad att han gömde bort att tv:n och radion vart igång också. han stängde av både hörsel och känslor vid det tillfället.Jag ska begära ut hela sos samtalet när allt e över. Det e max sista ord.... även fast det e hemskt så vill jag ha det.  Det som finns på expressen är klippt. delen där jag hör max finns inte med. Sambon ville att de skulle klippa i det om de skulle publicera.
  • InHeaven

BRA, då är vi två iaf! Jag fattar inte, hon måste ju fatta att hon skämmer ut sig.

lyckligmamma skrev 2008-12-06 13:25:14 följande:
    InHeaven skrev 2008-12-06 13:13:15 följande:
    hon måste ha skämt ut sig ganska rejält för alla i rättegången.Jag hjälper dig att släpa in henne igen
  • InHeaven

Jo men om hon redan fattar det så är det väl inte så jävla svårt att erkänna, och vilken advokat då.. ge upp låt detvara nu!

lyckligmamma skrev 2008-12-06 13:40:26 följande:
    InHeaven skrev 2008-12-06 13:39:11 följande:
    hon fattar nog att hon redan har förlorat. Hennes advokat påstår väl fortfarande att hon är oskyldig.Har du mer minnen nu än innan Emma, om mordkvällen?
  • InHeaven

Vet inte riktigt, tror inte man kan vara för sjuk för att inte fatta. Tror bara man kan vara för sjuk för att ha känslor! visst hon behöver hjälp, men hon är inte värd det..
    tycker inte hon är värd ett skit

lyckligmamma skrev 2008-12-06 13:42:07 följande:
    InHeaven skrev 2008-12-06 13:41:28 följande:
    Tror inte hon fattar att hon har gjort fel, hon är nog för sjuk för det.
  • InHeaven

Det låter som att du har sanna vänner/familj runt dig som ställer upp på dig till 10000% det får jag säga att jag tycker du är värd!

emmy840508 skrev 2008-12-06 14:09:10 följande:
    Igår, närvi kom hem från västerås. Klockan var runt 19. Då bestämde vi oss för att inte åka hem. Vi åkte direkt till min mamma o pappa. De hadde hunnit hem och tänt en brasa. Jag tog ett täcke och lade mig på golvet framför den varma elden.. Jag hadde lovat att ringa ett samtal. Men bad pappa att göra det istället. Jag orkade inte något alls. Jag hadde ont i ryggen, av alla spänning, kylan, och de obekväma stolarna. Jag låg där på golvet tills det var dags för lite mat, de hadde gjort iordning tacos, det var jättegott, vi satt framför brasan och åt och pratade. Efter maten tappade jag upp ett bad och så badade jag o sambon i hett vatten. När klockan närmade sig 23 kramade jag om min mamma o pappa och så begav vi oss hemmåt. Jag slocknande på några minuter och vaknade vid straxt efter 10 idag, då hadde sambon dukat fram frukost. Jag e så otroligt lyckligt lottad med så underbara människor runt omkring mig!!!
  • InHeaven

jag fattar inte heller hur de kan sitt aoch säga att hon inte kan minnas, jag menar hon sa klart och tydligt INNAN tyskan sattes i häktet att hon minns en kvinna!!!

• InHeaven

har inte så mycket att säga, utan finns mest med er... men tankar och värme. Håller tummarna för denna dag.

• InHeaven

Emma, hon kommer inte klara detta... Jag följer rättegången och hon verkar absolut inte ha rätten på sin sida.

• InHeaven

Emma hur känns det nu efter rättegångara, får du någon klarbildi det hela?

Svar på tråden Mina två änglar