Mina två änglar
Tänder ljus för de 2 änglar som finns bland oss. Ni finns i alla våra hjärtan... Lilla Max och Saga
Tänder ljus för de 2 änglar som finns bland oss. Ni finns i alla våra hjärtan... Lilla Max och Saga
Kära Emma, jag läste din blogg här på fl och det stog att du varit med i något program som Englas mamma och Johns pappa var med i. vad var det för program? Kramar
precis som älg skriver, de goda SEGRAR alltid så är det bara... Det kommer gå bra Emma, det vet jag... Ni finns i mina takar.. Kram
vad i helvete!!! vad fan håller dom på med? klart som fan hon är skyldig!!
vlt, vad är det?
Jag såg på tv om rättegången. HUR I HELVETE KAN MAN SITTA OCH SKRATTA!! och för all del sitta och läsa en bokjävel!
Jag har tänkt mycket på det här och OM man är oskyldig så BÖR man väl för fan ha känslor, då tycker jag att man BÖR må dåligt över att en annans barn har mist sina liv och att mamman var nära att stryka med. Men hon bryr sig inte ett skit, hon är iskall, hon njuter verkligen av varenda sekund!!! HON SKA IN!! Om jag så ska gå dit och släpa in henne i fängelse själv!
BRA, då är vi två iaf! Jag fattar inte, hon måste ju fatta att hon skämmer ut sig.
Jo men om hon redan fattar det så är det väl inte så jävla svårt att erkänna, och vilken advokat då.. ge upp låt detvara nu!
Vet inte riktigt, tror inte man kan vara för sjuk för att inte fatta. Tror bara man kan vara för sjuk för att ha känslor! visst hon behöver hjälp, men hon är inte värd det..
tycker inte hon är värd ett skit
Det låter som att du har sanna vänner/familj runt dig som ställer upp på dig till 10000% det får jag säga att jag tycker du är värd!
jag fattar inte heller hur de kan sitt aoch säga att hon inte kan minnas, jag menar hon sa klart och tydligt INNAN tyskan sattes i häktet att hon minns en kvinna!!!
har inte så mycket att säga, utan finns mest med er... men tankar och värme. Håller tummarna för denna dag.
Emma, hon kommer inte klara detta... Jag följer rättegången och hon verkar absolut inte ha rätten på sin sida.
Emma hur känns det nu efter rättegångara, får du någon klarbildi det hela?