Inlägg från: Millz |Visa alla inlägg
  • Millz

Mina två änglar

Emma! Jag tänker på dig o dina underbara barn ofta.. Har en Son Måns..i Max ålder..som oxå som pojkar i den ålder Älskar spiderman o en Liten flicka i Sagas ålder..så att mina tankar Ofta går till dig är oundvikligt. Tycker du är en sådan stark o bra tjej Emma, att du i media träder fram o ger dina barn upprättelse o visar sverige vem dom är..tycker det e så fint av dig att dela med dig detta. Du ger iallafall mig gång på gång en tankeställare att livet är inget vi kan ta för givet..närsom helst kan det vi håller kärast ryckas i från oss..man trillar snabbt in i ett mönster o vardagen rullar på som alltid..men jag tänker ofta numera på alla små stunder med barnen lite xtra..o njuter lite mer än annars..Emma jag tror verklien att man efter livet ses igen..o att där finns någon samhörighet mellan oss på jorden o alla änglar över oss..tänder två ljus för de sötaste änglarn i himlen..Max o Lilla söta Saga!! O skickar tusen styrkekramar till Dig!

• Millz

emma..ser att du e online..bliir så berörd när jag läser vad du och dina syster skriver till varann..ni verkar ha en underbar vänskap..kramar.

• Millz

Emma..har skrivit förr,,men ville bara att du ska veta att du o dina barn finns i så¨många människors hjärta o tankar varje varje dag..förstår inte att något sådant kan hända..så oskyldiga små fina barn..tror att dom har kalas o massa lek på någon annan plats just nu..och att ni någon dag ses där igen!! Alla mina varmste tankar till dig vännen..ljuset är tänt..har två små ljuslyktor tätt intill varann på köksbordet varje dag vi äter,,då går tankarna till dig max o saga..Stor Kram till Dig!!

• Millz

DU ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA EMMA..ska absolut titta på söndag..tänker på dig o dina fina små änglar varje dag..stor kram

• Millz

Ja verkligen att man hoppade till när man läste vad som hänt dig i dag Emma..tror att lilla Saga och Max har ett vakande öga på deras fantastiska Mamma!! Kram o Styrka till dig o din familj Emma.

• Millz

Hej emma..

Ville bara skicka en kram.. ni finns i mina tankar varje dag..
    tror att fast vi är så många som inte kände Max O Saga så fattas dom oss..dom blir förvånade när vi ses på andra sida över alla som "känner" dom.. och saknat dom. Ville bara titta in här som jag gör alltid o visa att vi tänker på er..kram på dig du starka starka fina kvinna.

• Millz

håller med Tibertius..att du i allt detta orkar vara så fantastisk Emma..och detta som hänt har gett många av oss en tankeställare..och att ta vara på stunderna mycket bättre än man ibland gör..man ta livet så för givet så ofta..men lev här o nu..o var rädda om varann..

Svar på tråden Mina två änglar