Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Mina två änglar

Hej!!

Beklagar verkligen vad  du fått gå igenom, det måste verkligen vara varje förälders mardröm, Som alla andra har jag följt er historia sen  första dagen, det har blivit många tårar kan jag tala om. Mina barn är 5½ och 2½  så det skilljer ju inte mycket  på dina och mina barn. Barnens pappa hade skrivit så fint om  barnen på minnesstunden... har nog aldrig gråtit så mycket det var så fint skrivet. Finns väl inte så mycket jag kan göra mer än att säga att jag tänker på er och barnen många kramar till dig och din familj.

Kram Magdalena

• maggan75
    Mamasnest skrev 2008-10-28 22:10:49 följande:
    Nu har jag länkat till minnesfonden och debattprogramet i min blogg, hoppas att andra gör likadant.
    Jag har oxå länkat till minnesfonden i ett inlägg i min blogg för ett tag sedan
  • maggan75
    Mamasnest skrev 2008-10-28 22:16:03 följande:
    Det är en så liten sak att göra, men för hoppningsvis leder det till något gott.
    absolut det var så jag tänkte oxå kan man bara göra det lilla så har man gjort ngt i varje fall
  • maggan75

Hej Emma ......

Ville bara säga att jag hoppas du är ok efter bilolyckan fick rysningar när ajg läste tidningne ....... men som sagt hoppas att du är ok. Tänker på er  kram

• maggan75
    Millexa skrev 2008-12-23 12:38:46 följande:
    Jag har fått en länk till Månljusets skugga, den låt som är specialskriven till Maximilian och Saga minne.Och jag vill dela med mig av den;
    " target="_blank">

#Den kommer släppas den 7:e januari.
    Åh vad fin sitter här och lipar  och ryser, tänker inte bara på Max och saga utan även på mitt kusinbarn som valde att avsluta sitt liv den 13 dec  i år .....endast 24 år ung .......

Tänker på er Emma här brinner våra ljus för Max , saga och min älskade M .....

Kram Magdalena
Svar på tråden Mina två änglar