Inlägg från: Tvåbarnsmamma79 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma79

Mina två änglar

Hittade just hit...Skickar TUSEN kramar till dig!Har tänkt på er VARJE dag sen det hemska,ofattbara hände Har gråtit flera gånger när jag har läst om er,och blir så arg och ledsen över att nåt sånt här ska kunna hända
    Dina små änglar var så otroligt fina!
    Ta hand om er!
    Stora kramar från Sandra

• Tvåbarnsmamma79

Skickar en stor kram till dig,Emma!
    Tänker på dig och din familj VARJE dag!
    Max och Saga ser så otroligt lyckliga och älskade ut på alla foton,och det är jag helt övertygad om att de var också!(och fortfarande är,som små vackra änglar)
    Ta hand om dig!
    Stor kram från Sandra

• Tvåbarnsmamma79

Har läst ditt brev nu..Tårarna bara rann nerför kinderna Så bra skrivet av dig!Beundrar din otroliga styrka,och tänker på er varje,varje dag..
    Tusen Kramar!!!
    //Sandra

• Tvåbarnsmamma79

Tusen kramar till dig,Emma!
    Förstår att det är superjobbigt med såna dagar men det är samtidigt jättebra att du tillåter dig att ha dom!
    Du och din familj finns i mina tankar alltid!
    Många Kramar från Sandra med familj

• Tvåbarnsmamma79

Instämmer med inlägget ovan.Du är så otroligt stark som orkar och vill svara på alla frågor.Det är så fruktansvärt det som hänt,jag förstår fortfarande inte hur en människa(om hon kan kallas för människa?)kan göra nåt så hemskt? Blir både ledsen och arg över hur man kan göra nåt sånt
    Jag är precis som du,övertygad om att dina fina barn har det bra där de är nu,utan smärta men med tryggheten i varandra.
    Ta hand om dig,ni finns i mina tankar.
    Kramar Sandra

• Tvåbarnsmamma79

Åh,jag gråter nu Stackars lilla vännen,vad rätt han måste varit,din fina Max Och så modig han verkade vara!
    Och du verkar vara en otrolig människa,Emma!Underbar med barn,stark,vänlig mot alla,vill lyssna på andra som har det jobbigt,trots att du själv går igenom ett helvete!Jag beundrar dig så otroligt mycket,det vill jag att du ska veta.
    Tusen kramar till dig!

Svar på tråden Mina två änglar