Inlägg från: Annli |Visa alla inlägg
  • Annli

Mina två änglar

Svar på #1754
    Hej Emma! Du är ung men som du säger så kommer den psykiska smärtan vara länge, länge. Jag hoppas att du går på terapi.
    Det hände något mig när jag var barn och det gör så ont fortfarande. Jag tror att terapi hade kanske hjälpt mig att bli mindre olycklig människa men valde att inte genomföra det.
    Det ångrar jag idag men det är ju inte för sent att påbörja terapin nu. Men det känns att jag inte orkar.

Vad jag vill säga till dig med mitt inlägg är att smärtan i själen kanske blir så stor med tiden att det blir svårt att leva med den.
    Därför är det bra om man tar emot den professionella hjälp som finns. Hoppas att du inte tar illa upp om mitt inlägg.
    Jag tänker så mycket på dig och hur du orkar hantera allt det svåra och smärtsamma.

Du verkar ha en älskande och omtänksam familj och sambo. Om du kan prata mycket om händelsen med dina nära och kära kan också hjälpa läka din själ.

Jag önskar dig Emma all lycka i framtiden.

Hoppas att du och din sambo får en trevlig höstresa till London!
  • Annli

Hej Emma! Va fin du var i programmet :)
    Hoppas att du får ett bra liv trots allt det svåra du fått gå igenom redan som en ung flicka. Jag ber till gudarna att du får all styrka att orka leva ditt liv och möta de motgångar som ligger framför dig. Men glöm inte en sak Emma... "Efter regn kommer det solsken" och det solskenet hoppas jag att träffar dig med full kraft!
    Kram till dig och dina små vackra änglar.
    //Annli

• Annli

Två stjärnor på himlen blinkar
    Två stjärnor så klara och små
    och vid varje blinkning ser jag
    två små änglahjärtan slå

De skimrar där varje natt
    bland tusentals andra stjärnor
    Sammankopplade med ett osynligt band
    Det är nog Max som håller Saga i hand

Två stjärnor på himlen blinkar
    Två stjärnor så klara och små
    och vid varje blinkning ser jag
    två små änglahjärtan slå.

Sov så gott lilla Saga och Max

//Annli

• Annli

Hej Emma! Jag gick in och lyssnade på din sambos låtar. Hälsa till honom att låt nummer 4 på listan är helt underbar! Den som heter "Strandroms". Har lysnnat nu tre gånger på den och den blir bättre och bättre för varje lyssning :)

Hoppas att allt är bra med dig och att du har blivit bättre från förkylnigen!

Kram
    /Annli

• Annli

Hej igen! Måste bara tillägga att jag gillar skarpt även den sista låten i listan, "Rosenblad". Din sambo är jätteduktig, hälsa det till honom!

Svar på tråden Mina två änglar